網頁

2015年4月15日 星期三

瞕瞕近況,23個月大

交待了自己旅行的首個篇章外,可以update下瞕瞕最近的發展。


1歲11個月大的瞕瞕,儼如一個小人仔,佢同周遭既社會拉近左,好似咩都關佢事咁。佢變得有主見,會吐露佢既想法,學識觀察環境,甚至同大人講數。 



 
愈來愈喜歡返托兒所,佢對返托兒這件事有一個清晰的概念,朝早起床穿衣梳洗後,佢會話「去梁姨度」(班主任的名字),會要求自己揹個書包仔。沿途指東指西,係咁話「呢度呀呢度呀」,好似真係識路咁。有時見綠燈閃緊,我抱住佢加快腳步過馬路,佢會為你吶喊加油「媽咪快d媽咪快d~」
 



最開心係佢會同我講少少托兒所既生活,我問佢「梁姨度有咩玩?」佢答我「玩玩具,有車車,砌積木」;我問佢「咁有咩食?」佢答我「有蘋果,提子,香蕉,奇異果,面面」期待你會同我分享更多事情。

 
在托兒所學識唱很多歌仔回來,可以完整唱晒成首,還會配合動作,非常可愛。「大西瓜,真好吃,個個都想食;大西瓜,切開它,味道頂瓜瓜。唔小心吞左丫,點算呀?頭頂長西瓜~」童聲稚語的音調令我繞樑三日。

 
我相信瞕瞕喜愛學習。在我幾乎沒有教過佢既情況之下,佢在托兒所認識了大部份英文字母,數字,形狀,而顏色就未得,畢竟可能比較抽象吧。不過有時佢會撞手神up中黃色和橙色。

 


曾經落後的大肌肉動作,逐漸追返同齡,終於識扶欄上梯級玩sir滑梯,也有賴於我不歇地帶佢去大廈後樓梯練習,強化大腿肌肉。
 






自理能力方面,筆飯有進步,我餵佢前半碗,佢自己食後半碗,touchwood唔駛太勞氣。除鞋除襪就唔叻嘞,淨係識坐0係度伸隻腳俾我,話「媽咪幫我」,我話你試下啦,佢係咁以扮整左兩下,就苦起小臉說「我唔識架」。不過同事叫我唔好太緊張,兩歲之後再慢慢train也不遲,況且托兒所是一定會教。。。到時可能在群眾壓力之下就學得識了。

 



未致於會講到好長的一段說話,但表達形式多樣化左。叫佢入黎沖涼,佢話「踢埋波波先」,叫佢快d食埋啖飯飲湯,佢話「食埋飯飯先」。開始識同人講數了。
 

瞕瞕對我的愛特別深,見到我主動叫十幾廿聲「媽咪」,媽到你暈。如果唔係我去接放學,瞕瞕會問來者「媽咪呢?」在家裡無時無刻要黏著我,我去了廁所,他就在門外等等等,不時發出幾聲悲鳴,我唯有隔門同佢傾計,佢聽到我的聲音便會寬心下來,更經常要我陪佢坐在Playmat上一齊玩,不論玩甚麼都好,總之有媽咪陪著就好,能夠專注很久。

 
有自己個枕頭唔訓,成日訓左我個枕頭,我問佢「做咩迫住媽咪呀?」佢給了我一個無懈可擊的答案「我鍾意媽咪」。這句說話在我心中泛起了一波又一波的漣漪,久久未能平息。


14 則留言:

  1. 暲暲真係一個小甜心呀, 睇見到冧呀
    蛇仔明都係最愛媽媽, haha

    回覆刪除
  2. "我鍾意媽咪"..........哇.....真係好sweeeeeet 呀~~^^
    瞕瞕講野好叻呀,淨係句「我鍾意媽咪」已經無得輸~~~^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真心鍾意我ga, 又唔見佢話鍾意第二個,hahahahaha

      刪除
  3. 一句我鐘意媽咪,真係冧到媽媽你暈啦

    回覆刪除
  4. wa~瞕瞕真係好sweet呀,冧到爆呀!!

    回覆刪除
  5. 媽咪個小情人好sweet呀,仲會講數,叻仔,爸爸有無呷醋呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 偶爾啦,但我老公比較呷醋我多d,話我錫晒瞕瞕,話瞕瞕得到我無條件的愛。而佢地兩仔爺,始終同性相拒既

      刪除
  6. 嘩,好冧呀!好鍾意最尾張相!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意呢張,俾老公撞手神影到

      刪除
  7. 瞕瞕好sweet, 行樓梯好呀,Little K之前行得唔穩時,都堅持自己行樓梯,訓練到大肌肉令佢地更有信心跑跑跳跳:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 近來我有心訓練瞕瞕行樓梯,托兒所樓高三層的,朝朝都鼓勵佢行上去

      刪除