網頁

2015年4月23日 星期四

2度C在首爾塔

在酒店好好地休息了一晚後,再加上一頓元氣早餐,我們便準備首爾旅程的第二天,在明洞進行瘋狂大shopping。除了我,每個人都買了超過10kg的東西回來。





韓國和日本是真正的購物天堂。對比起在國內或歐洲旅行,是不可能買這麼多東西,前者是對質量不放心,後者是價格太高昂,買極有限。


零食我就沒有多買了,反正在澳門也很容易買到,supermarket 裡都充斥著各樣韓國進口食品,而且售價沒相差太多。我以買面膜和化妝品為主,嘿嘿。 




中午我們就隨機找了間韓牛餐廳坐低。同事們試了生牛肉,能想像到雪得冰鮮的牛肉有多美味,可惜我就是沒衝動要試,我平時也極少据扒,因為要分幾成幾成熟,我只吃全熟的牛肋骨。








晩餐在明洞美食街解決,每一個攤檔都各有特色。。。但不知怎的,此時我的身體開始感到不舒適,明明是炒得香噴噴的粉絲,我只覺得油膩噁心,仲暈暈地@@


 

強顏歡笑影的。。。





終於忍唔住啪左粒必到痛之類的藥,否則可能上唔到首爾塔。




呼~首爾塔上極低溫只有2度,真係唔明點解有人話可以唔駛著羽絨><幸好後來我的精神恢復過來,可以幫團友們影了很多靚相^^








6 則留言:

  1. 哇,,,,SO COOL.,....不過好感受到你地的開心啊 ^^
    嘻,,,有冇買化妝品呀? 好鐘意韓國的化妝品啊,而且精品都好可愛呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 買左少少化妝品,畢竟不是自己用開的品牌,面膜就買得多,最大收穫也是面膜

      刪除
  2. 2度真係好凍,不過去旅行我鍾意凍多過熱吾洗出晒汗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係呀!其實我只去過首爾兩次,上次40幾度><

      刪除
  3. 好吸引呀, 我係牛魔王嚟架!!!
    下個月終於到我去喇

    回覆刪除