網頁

2015年4月16日 星期四

瞕瞕的完美主義和執抝意念

唔知係咪個個細路都會有「完美主義敏感期」(即是不能接受不完整的東西)


以瞕瞕手中的華夫餅為例,因為塊餅夠脆,佢一口咬下去便斷開了兩截,此時佢突然鬼哭神嚎地大叫「媽咪幫我痴返埋!」




我唯有用掩眼法像變魔術般換左塊新的俾佢。


又好似佢手上的手袖咁,要求媽媽幫佢著,但我分身不暇,99便代我幫佢著左,想不到佢堵氣地把手袖除出來,仍堅持要媽媽幫佢著。




如果我唔係睇過很多關於敏感期的書,令我有心理準備知道這些「完美主義敏感期」和「執抝敏感期」加在一起會構成麻煩的trouble two,其實都是幼兒成長必然經過的正常歷程,我一定會抓狂。


PS. 就是這一本好書啊


8 則留言:

  1. 瞕媽,好有同感呀,我包包最近係完美主義得好恐怖!加上包包未識講野,好多時就變成發脾氣,好頭痛呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係因為瞕瞕識講野,我先明白佢的要求係咁多的。

      刪除
    2. 包包唔識講野,但都會手指指同吖吖吖去表達,但有時我地唔明白佢就好易發脾氣

      刪除
    3. 巧虎既parenting guide有教路,想避免小朋友經常發脾氣,就要做一個明白他的家長,比小朋友本身更了解他,先一步想到他要甚麼,應該是4月號講的

      刪除
  2. 抓狂抓狂.,.,,,,我都好驚啊,巨龍仲有三個月就兩歲了,希望冇trouble TWO 啦,好驚....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係純粹分享下,可能瞕瞕係典型 special case,未必個個會有同樣經歷既

      刪除
  3. trouble 2嘅角力,我由歲半抓狂到宜家兩歲半,先叫做有D好轉,重點係只係DD,係唔會斷尾

    回覆刪除
    回覆
    1. 足三歲就會踏入懂事(真正懂事)階段架嘞,ivy加油

      刪除