網頁

2015年5月2日 星期六

參觀北村韓屋村

雖然此趟自由行的重點是吃喝玩樂買買買,不過我們也安排了參觀一些景點,好讓此行變得更有意義,而這個地方是我提議來看的。 




其實北村韓屋村是當地的一個豪宅區,就像澳門的主教山官邸一樣,全部都是獨立一楝的別墅,門前庭園的花草被修剪得整齊有致,是典型的上流階層家居生活畫面,令人聯想到每間屋背後都有一段家族既故事。








上一篇blog先至話上首爾塔只有2度很冷,但參觀韓屋村時有20度,正值中午太陽很晒,需要戴上太陽眼鏡,加上行左好多路,汗流浹背,日夜溫差真是大得驚人。







之後我地就去左土俗村食人參鷄,並沒有像傳說中那麼多人排隊,不過就發生了一件可悲的事情。。。由於我無為意黎緊M,結果令7日的M變成17日,然後再過多9日又黎第二次M,身體又累又病。




但人參鷄仍是美味的,也足以證明它真材實料。






而此時已是我離家的第三天,老公有傳來一些瞕暲的相和短片給我看,我看到家裡已被他搞翻了囉。 




問他有沒有掛住我?其實他的月齡是處在似懂非懂之間,他可能知道媽咪不在身邊比較長時間,突然會喃喃地喚幾聲「媽咪媽咪」。老公去托兒所接放學的時候,班主任都問「點解瞕瞕上上下堂,會自言自語地係咁話媽咪媽咪既?」


PS. 出發那刻瞕瞕仲以為帶埋佢去,超開心添











6 則留言:

  1. d 相影得好靚呀,加堆效果,真係好有美感呢 ^^
    原來食人參鷄會令m多咁多日架? 好驚啊.....@@"
    瞕瞕個樣真係又期待又開心咁啊~~~^^""

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx Sammi, u r the only one who leave me message, u r so kind to do this.. haha
      我都唔知人參鷄會搞成咁ga, 不過我又搵唔到其他原因,而現在又已回復正常,唯有賴佢啦

      刪除
  2. 溫差大其實都幾煩,除又唔係,著又熱(我都有留呀)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx Gen Mami, i love u lor
      在季節轉換期間先會咁姐,完全入夏之後就唔怕了。我上次係暑假去,日間40度,夜間20度,雖然一樣差20度,但感覺會正常d

      刪除
  3. 暲暲嘅破壞力都唔係好大姐,佢其實係掛住你嘅,只係未識講出來姐
    人蔘雞嘅威力咁強大?真係估佢唔到喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞕瞕最鍾意將成箱玩具倒轉,照頭淋,佢傻瓜黎架

      刪除