網頁

2015年5月24日 星期日

2歲IQ書

本書係朋友送的,正式書名叫做<智力開發200問>,是一本問題卡片書,內容涵蓋了比較、觀察力, 、注意力、空間等多項題目,所以我同瞕瞕叫佢做「IQ書」,我鍾意本書細細本,方便拎,隨問隨答。




有時無無聊聊問瞕瞕「我地玩IQ題好唔好?」瞕瞕實話好;有時係瞕瞕主動拎本書搵我「我要玩IQ題!」


我手上有兩本,一本係1~2歲,一本係2~3歲。1~2歲戈本比較簡單,都是日常生活中常見的問題,我由一些瞕瞕可以接受的小問題開始問起,例如「個小朋友做緊乜?」「邊個小朋友笑/喊?」到最近「邊棵樹既蘋果多d?」「大笨象無左乜野?」都識答。




但如果遇上顏色問題,例如「樹葉係咩色?」「邊件衫係黃色?」或者異同問題,如「邊兩把遮係一樣架?」就未答到我。





2~3歲戈本與其說是深少少,不如說是抽象少少。瞕瞕最多答到我「毛巾下面有西瓜」和「小白兔呢埋喺邊」。至於邊個喺中間呢d方位,或者砌圖少左邊塊,完全唔識。





透過一問一答,好容易知道瞕瞕識d咩,唔識d咩,我又可以教佢d咩。我覺得幾好玩,d公仔畫得幾靚幾得意,呢個系列出到5~6歲,淘寶賣$6.8本,誠意推薦。


8 則留言:

  1. 呢set書真係唔錯啊!引發到小朋友思考呢~~ 媽媽教小朋友亦有方向好多~~ 讚! ^^

    回覆刪除
  2. 得閒問多d佢問題,佢會理解更多,因為唔係死記,暲暲識好多呀,叻叻。

    回覆刪除
  3. 問得越多諗得越多個腦自然轉得快咗,好事吖

    回覆刪除
  4. 幾好喎~一問一答唔洗咁悶,我又淘返套先,多謝分享^_^

    回覆刪除