網頁

2015年5月29日 星期五

企鵝酒店.長隆海洋王國(下)

快快手寫埋個長隆遊記先。


今次外出過夜學醒左,帶埋瞕瞕的枕頭和被。酒店戈d根本唔可能啱用。也因為有此準備,瞕瞕一覺訓天光,令我同老公都有好好既休息。


第二朝我直接抱瞕瞕坐在大人廁板上,幸好佢照樣順利poo得出。當然佢的安全意識亦很高,一邊poo一邊不停地話「媽咪扶實我呀~」


當瞕瞕的生活模式漸趨向成熟時,我地便湊得愈輕鬆。




我地好hea咁在間房hea足一個先落樓食早餐,估唔到餐廳爆滿,我地只能在偏廳搵到一個位。




瞕瞕學我地咁用刀叉,發現了被偷拍的時候向我報以甜甜一笑。




食完早餐,我地又入多次樂園。正當我地排隊過安檢之際,前方一名男子被保安員截住,因為佢被發現背囊收埋好多野食(同迪士尼一樣,唔可以自己帶野食入去),佢堅稱只帶了兩三個面包給小孩子食,但保安員揸正黎做「你敢拿出來數一下真的只有兩三個嗎?」,佢一拎出黎,其實有成二,三十個囉,而且仲要係頭先食自助餐戈度攞既。


另一條line,又有遊客同保安員在爭論小朋友的身高是否需要購買門票的問題。園規都白紙黑字寫明100cm要買飛,個小朋友泊埋把尺一度已110cm,唔明仲有乜好argue...


就係因為呢d case, 搞到後面排隊d人等左好耐,無奈。


由於想睇既都已經睇左,我地再入園係為左買紀念品同影全家幅(要set腳架)







瞕瞕睇中了一張貼紙,我正打算掏錢買時,佢突然又話「唔買呀,擺返好」結果乜都無買到。






Last一站又返左酒店間「馬達加斯加美食廊」食lunch,老公叫左兩籠點心,我同瞕瞕share左個意粉。性價比尚算ok。


 

等2pm架車,在酒店遊花園。原來同企鵝距離太近瞕瞕會驚架,哈哈。最後同bear bear熊say good-bye就歸家了。





3 則留言:

  1. C 琪,瞕瞕件外套巨龍都有一件類似的啊,他日有朝相見,就以此外套相認吧,heehee ^^

    回覆刪除