網頁

2015年5月28日 星期四

企鵝酒店.長隆海洋王國(上)

雖然首爾遊記仲未寫完,但真係要插入呢篇先。因為有瞕瞕既參與,我總是想講佢多d。


五月同老公一齊放左幾天假,便帶瞕瞕去個兩日一夜的短trip見識下。初時諗住去hk架,但一想到船飛已經成千蚊,望門輕嘆。。。最後決定去橫琴長隆,package以1300元成交,包一晚酒店,兩份早餐,兩張兩日任玩門票。瞕瞕未夠100cm唔駛俾。


由於澳門有便利的地理環境,從中旅社門口上車,連過關時間,直達樂園只需40分鐘,呢個原因會令我地一再想黎呢度。




接近中午時份,我地帶住行李落車,但因距離2pm check-in 為時尚早,所以我地先在concierge寄存行李,往樂園食個飯,再回酒店午睡。


就在這個時候,發生了一件恐怖的事,恐怖到老公以為瞕瞕鬼上身。


話說我同瞕瞕去洗手間換條片,著老公在原地等我。但想不到洗手間有點兒遠,直行行成五分鐘先到。瞕瞕對兒童洗手盤超有興趣,洗手洗個不停。我已經放緩腳步讓佢洗左好多次,洗到衫都濕埋,佢依然未有離開的意思。我又怕老公等得耐,好言相勸不果之下,唯有夾佢走。


瞕瞕當然係放聲嚎哭。老公責怪我究竟帶左佢去邊,佢甚至懷疑我帶佢去左唔應該去的地方,撞左邪。。。      -___-


對於瞕瞕這樣的小孩,咁扭法,咁喊法的確不尋常。或許是瞕瞕一向性情溫和,或許是平時我地對佢有辦法,卻突然遇上這樣的情況,殺我地一個措手不及。


我地完全投降。


終於,瞕瞕喪喊左半個鐘之後,自己累了便漸漸收聲。


瞕瞕幾乎從來未試過喊超過五分鐘,唔好話老公,就連我都有些擔心,唔知佢發生乜事。唔通真係洗手洗到失左常理??


期間我地當然都有很生氣,想將佢痛罵一頓,罵醒佢><


真係出師不利: (


(待續)



10 則留言:

  1. $1300又真係好抵。

    小朋友總會有一兩次失常。南瓜仔從來未試過摞地,但一次同佢in學校竟然摞地,唔肯起身,到現在為止,我都唔肯定咩原因……


    回覆刪除
    回覆
    1. 我都仲記得你戈次既經歷,其實我都好怕,呢d突發意外好似控制唔到,比起唔肯開口更難處理。不過我地間托兒所可以直升k1, 起碼叫做有一間一定收,所以我壓力都無咁大~

      刪除
  2. 最後有無搵到原因?我好明呢D出師不利嘅感受,直情會嬲到想唔玩返屋企,不過小朋友失常同失禮嘅嘢,對於我來講已經係見慣不怪,基本上我係啱啱調返轉,燒腩仔有一日唔扭超過五分鐘先係失常

    回覆刪除
    回覆
    1. Bingo, 我真係有一刻嬲到唔想玩想返屋企架。。。後來都算有搵到原因,下篇有分曉

      刪除
  3. 好抵呀,你係咪中旅社買package? 我都想去依度玩,不過龍BB回鄉卡要6月先拎得,期待你分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。我地去過呢度兩次了,都係在中旅社買package, 不過上年住橫琴灣酒店+星期六日,要2300;今次住新開的企鵝酒店+星期四五,1300,平多了

      刪除
  4. 瞕瞕真係好乖又好湊,唔喊超過五分鐘真係令我好好好羨慕啊......
    瞕瞕突然咁喊,我估你地當時一定好擔心了,不過應該冇野的,期待你更多分享^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係見招拆招姐,點睇都係巨龍乖d

      刪除
  5. 自己個小朋友喊, 係會好心煩同埋會胡思亂想, haha, 我都試過,但俾蛇仔爸鬧到我死 ;-p

    回覆刪除