網頁

2015年5月29日 星期五

企鵝酒店.長隆海洋王國(中)

續上篇,瞕瞕不明原因地喪喊了半個鐘。此時我地已辦理好入住手續,並取得門票,前住樂園食lunch。


可能離開了酒店環境,接觸到樂園一番新景象,瞕瞕不哭了,好奇地打量著周圍的一切。




值得一提的是,瞕瞕同daddy在當年今日同一個地方影返張相,感嘆。。。分別好大!




我地隨意揀左樂園入口戈間「港澳茶餐廳」坐低,食左個普通炒飯和薯仔雞扒沙律。少少貴,麻麻地好食。


跟住我地去左玩旋轉木馬。




又去左睇水族館,魔鬼魚在水中好像長了翅膀,像鳥一樣飛翔。





仲去左睇海豚和白鯨表演。我唔知瞕瞕係咪識睇,不過佢無話要走,只係表情有d呆滯。。。





我地見差唔多時間可以攞房,便起程回酒店。途中瞕瞕睡著了,至此真相大白,原來瞕瞕之前發癲係扭眼訓呀,陰公~ 都怪我地,一出遠門就破壞了佢既生理時鐘。





靜悄悄地上左房,為免整醒瞕瞕,我地留佢在bb車上,有佢訓得幾耐得幾耐。而我同老公就去整理行李和梳洗。


講一講d酒店。橫琴長隆有三間酒店,分別是橫琴灣酒店,企鵝酒店,馬戲酒店。上次我地住過橫琴灣,今次住企鵝,下次應該住馬戲。


橫琴灣酒店就grand d,貴d,有泳池設施和水上樂園;企鵝酒店就colorful d,有捷徑通往樂園,行5分鐘咋。







終於,瞕瞕一覺訓到黃昏時份。幸好,這一覺亦換來佢的飽滿精神。


由於張門票可以無限次出入,所以即使離酒店dinner buffet只有一個鐘,我地仍打算趁此空檔入樂園玩多轉。




今次重點係睇企鵝。提提大家,企鵝館溫度只有10度C, 記得幫小朋友帶夠衫!印象中我都係第一次睇企鵝,我仲問老公「點解d企鵝企晒喺度的?」老公理所當然地答我「有名俾你叫企鵝,梗係企喺度」





係姐!但我喺紀錄片見到既企鵝,係搖搖擺擺咁在冰塊上面行,滿滑稽的,但呢度d企鵝,係一動也不動,好似一尊尊石像佇立在人類為牠們而設的假冰山上。難道牠們離開了天然的生存環境,就連原來的面貌也失去?突然有一種悲涼的感覺。


可能瞕瞕大個仔,定性左好多。除非你帶佢走,否則每一樣野佢都可以認真地睇好耐。除了睇企鵝,還有黑熊,北極熊,唐鵝等等。





踏正6pm,我地準時到帝企鵝餐廳食buffet。其特色是一面落地大玻璃,可以邊食邊睇企鵝。如果想要呢個靚景,提早book向服務員講明。可惜因為好凍,我地換左隔離間枱。





瞕瞕而家可以食大人野,又可以自行食完一餐飯,真係好好,你有你食,佢有佢食。算係稍為甩身少少。





野食方面都ok,個場好大,我都未食勻。






食飽了我地就上房靜待8pm戈場煙花匯演。其實煙花房和園景房房價都係一樣,咁點會唔要煙花房呢?




但係瞕瞕有d驚,佢拉埋窗簾唔俾我地睇-___-"佢發現搖控好好玩,3秒鐘轉一個台。




Good Night! 







4 則留言:

  1. 原來係扭眼瞓,唔怪得頭幾張睇表演嘅相個樣咁呆啦,搵到原因就安樂晒,而且都情有可原,佢哋始終仲係細,出門真係要預返D時間休息,我之前去旅行都預晒午睡或者補眠時間,就係以防小朋友扭計掃興

    回覆刪除
  2. 兩張相比較,仔仔一定高左,但爸爸瘦左?
    爸爸答企鵝個答案好笑!

    回覆刪除
  3. 其實我睇上一篇都估係扭眼訓,只係覺得瞕媽咁了解瞕瞕無理由唔知架

    回覆刪除