網頁

2015年5月23日 星期六

瞕瞕兩歲近況

在暴雨季節中,迎來了瞕瞕的兩歲生日。




現在的他已經可以自己動手食完一餐飯。不過嫲嫲總是嬚他吃得慢,忍不住出手餵他2/3,甚至塞他吃兩碗,每餐都飽到撐著^^"




老人家就是這樣的了。


由於落雨不斷的緣故,五月以來無乜機會落街去公園玩,幾乎全部日子都留在家裡。而事實上,在家中可玩樂和學習的也不少:油顏色、指印畫、搭積木、穿珠仔、搓泥膠。。。etc,這些瑣碎的事兒令瞕瞕手指間的精細能力增進了不少。








經其他媽媽推介,我淘了一個輕便書架給瞕瞕。我很滿意這種帆布材質,省卻了木頭的笨重和安裝的煩惱。書架不同於書櫃,它是用來展示適合圖書,隔一期就換一批,開放式的擺放方法,讓幼兒拿書隨手可及。




我花了少少時間,整理出一個空間,為瞕瞕創造閱讀環境,培養他看書習慣。瞕瞕對書架和書都盡顯興趣,但願這個好習慣會伴隨他一生。





每個bb與生俱來的氣質皆不同,一歲時會露出一點端倪,兩歲時會更明顯,有晒個人想法和喜惡感覺。兩歲小朋友既思維係點,也可以從佢地既語言對答中窺知。我寫幾件事情描述下瞕瞕呢個小朋友,讓大家自行感受。


事件一:
帶瞕瞕落街買兩個橙,準備整鹽蒸橙佢食。都幾重,但瞕瞕堅持自己拎,就由得佢試下。此時一個路人從我地身邊經過,話「咁叻仔識幫手拎野呀。」行多一小段路之後。。。
我「好嘞,重呀,俾媽咪拎啦~」
瞕瞕「唔駛呀!」
我「點解唔俾媽咪幫你拎?」
瞕瞕眉飛色舞地「阿姨話我好叻啊~」
原來因為咁,就係咁,瞕瞕拎左全程。




事件二:
我問瞕瞕「你生日帶你去長隆玩好無呀?」
瞕瞕反問我「有咩玩先?」




事件三:
我問瞕瞕「你鍾意咩小動物呀?」
瞕瞕沈思不語。
我唔知佢知唔知動物的意思,於是我轉了個方式問佢。
我「你最鍾意的小動物係咪小白兔呢?」
瞕瞕即時有反應「我鍾意獅子王!」
(獅子算是小動物嗎?)
我「你鍾意獅子d乜野呀?」
瞕瞕大吼了一聲「鍾意獅子叫得好大聲,好叻啊~」
即係鍾意佢夠惡啦。。。




事件四:
瞕瞕將10粒LEGO疊成一條長條,猛話「好高啊好高啊。。。」
我「哦,係高樓大廈呀?」
瞕瞕「No! 係長頸鹿黎~」
(是長頸鹿條頸嗎?)




事件五:
瞕瞕係咁話「俾媽咪,俾媽咪」,仲要我伸手去接住,但他交到我手心的,是空氣;
我問佢「咩黎架?乜都無既??」
瞕瞕哈哈大笑「呃下媽咪先!」
都唔知呢個小壞蛋呢d野喺邊度學返黎。




事件六:
瞕瞕對嫲嫲說「我泥膠擺張櫈度,嫲嫲無得坐,哇哈哈哈哈~」
佢的小惡作劇。
我相信佢既惡作劇係無惡意既,佢想睇下我地有乜反應咋。
嫲嫲扮無辜問佢「咁點坐呀?」
瞕瞕吐吐舌:P「拎返開」


5 則留言:

  1. 大個左好多,進展&講野對答好好,叻叻

    回覆刪除
  2. 瞕瞕happy birthday!
    大個左,好似肥左大隻左呢!個肚腩仔好正!
    瞕瞕表達能力好好,咁快就識答呢種問題

    回覆刪除
  3. 瞕瞕講嘢好叻呀!理解力都好好,仲識整蠱大人,好可愛! ^0^

    回覆刪除
  4. 暲暲生日快樂﹗兩歲真係叻仔咗好多,講嘢同思考能力都越來越叻
    BTW,對你個書架有興趣喎,可唔可以share個link來研究吓?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.2.9.59.yUbFjc&id=42363369520&_u=q1rlsbtsb4fc

      刪除