網頁

2015年8月8日 星期六

瞕瞕試駕綿羊仔

細佬生左個囡,湊成一個好字,恭喜恭喜,羨慕羨慕。如果我再生個囡,情境應該會係咁。




舅父屋企有很多玩具。處於探索期的瞕瞕,這個摸摸,那個敲敲,反轉人地個地盤。









直至佢發現客廳一角有部電動單車,完完全全將佢吸引住。佢的舉動引來兩個表哥一齊圍住架車,不住打量。由表哥仔做司機,載住瞕瞕轉了幾圈。









後來舅父提議不如抬部車落樓下公園玩,空間更大。d表哥一到公園,興致就去晒滑梯和千秋度。瞕瞕意外地可以獨霸部車一陣子。




阿公好好心機地教瞕瞕操控部車,瞕瞕也很快地學會了。不過佢在第一次嘗試轉彎的時候,由於力度過大,加上速度仍快,人便呈拋物線般跌出車外。





嚇我一跳,我仲諗住瞕瞕會驚左唔肯玩添。點知佢急急腳爬返起身,若無其事地繼續開車,盡顯男兒好勇狠鬥的本色。




瞕瞕非常高興地玩左成個鐘,幸好是在傍晚時份,有點微微涼風,否則我一定會熱死。




到瞕瞕出現疲態的時候,兩個表哥剛好玩完公園的遊樂設施,要攞返架車。瞕瞕也正想交返部車俾佢地,時間真係夾得啱啱好。

6 則留言:

  1. 呢架車我前排都見朋友渣,真係好靚好正好吸引,不過呢D車都係借人哋嘅玩好,放屋企實在無位

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯。而且要自己托上托落,托出街都辛苦:P

      刪除
  2. 嘻嘻...一仔一女,開心開心 ^^
    希望瞕瞕都早日有個妹妹/弟弟啦 ^^
    嘩,呢款車車巨龍都成日玩啊,真係好HAPPY 架.....瞕瞕好型

    回覆刪除
    回覆
    1. 未知啊,睇下有無機會生多個啦,瞕瞕仍有很大可能會是獨生子。

      刪除
  3. 瞕瞕好有型, 買啦買啦, 媽媽買部俾佢啦 (魔鬼mode)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係想佢識踩三輪車多d(仲未識踩咋),三輪車不同電動車,可以練習到大腿的肌肉

      刪除