網頁

2013年9月5日 星期四

無記性無耳性

昨天中午,突然間醒起有位好友近日結婚,卻遲遲未見佢話派帖俾我,於是開Facebook 諗住留言提下佢。但一開收件箱,竟然見到有以下一段對話:

星期四俾你ok ma?
Ok ok.
 

段對話大概在一星期前發出的,奈何我完全沒有印象。星期四,咪即係當晚?好在睇一睇姐,否則就連個約定都忘記埋。如是者,我又再留言confirm:

 
係咪今晚搵我?
係呀,方便嘛?
得呀。
放工6點黎搵你啦。
好呀。
 

點知我抱住仔餵完奶後,將佢放在床上一齊玩。玩玩下手機有來電顯示,拿起一聽對方就話已在我屋企樓下。
 

下?喺我屋企樓下做乜??

 


 

救命!我又再次忘記件事。唯有請求朋友原諒,話馬上換件衫落樓,好在佢都無怪我,仲主動攞上黎俾我添。

 
我覺得相當震驚,難以置信自己會無記性到這種程度。其實之前都有試過咁,經常忘記出廳想攞乜,結果站在客廳中間一片茫茫然。

 
還有很多話到口邊的名字,街名,成語等等,諗極都諗唔到。我的記憶能力好像在短時期之內急劇下降了。人地話生完之後蠢左,應該就是這樣的感覺了。唔知其他媽媽會唔會咁?

 
不過我又唔係太擔心,因為我好耐之前已經聽過點解會咁。話說生完之後,由於要花很多心力去照顧小朋友,個腦的運作就相對變慢。身體太疲累了,如果還要集中精神去想事情,會元氣大傷。所以這都算是身體自我保護的一種機制。
 

這種情況至多會持續一年,然後好轉。就像產後脫髮一樣,暫時無藥可解。



16 則留言:

  1. 我都覺得生完之後超級無記性,直頭好似間歇性知憶咁,到依家妹豬一歲都重係咁,我開始懷疑我係咪唔會好得返

    回覆刪除
    回覆
    1. 當一個人思路清晰, 記性好, 自然事事順利. 我而家卻剛好相反, 事事吃力, 幫個仔搞葡籍認別證, 搞到暈陀陀. 我覺得比著係我以前, 一早搞掂.

      刪除
    2. 我睇化左了, 應該好唔番~ XD

      刪除
  2. 噢....原來真係會架,我之前都聽人講過,不過唔知原來真係會....
    嗯,等我下個月返工睇睇我會唔會咁先,嘻嘻...XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,仲未返工?你產假放到幾時呀?

      刪除
  3. 我都係咁架。勁恐怖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎...我三更半夜起身寫左篇blog, 就係因為忘記了禁save, 無左 :'(

      刪除
  4. C琪~~~ 我唔止冇記性, 我仲變stupid添呀
    我研究咗成晚, 都唔識用呢個BLOG 呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我點止研究左一晚呀,咁我咪仲stupid?

      刪除
  5. 我想問你blog 頂張相點整入去架?

    回覆刪除
  6. 我十月先返工呀,放左三個幾月,到返工時一定唔記得晒D 野....哈哈XDD

    回覆刪除
  7. c琪,搵返你真好喇﹗我都聽人講過生完bb之後記性係會差d,好在你朋友體諒你~~ 慢慢適應下啦... 或者要多d mark低野會容易記d~~

    水太太搬左去 http://mrswater.blogspot.hk 得閒黎探下我啦~~

    回覆刪除
  8. 我都好似係。。不過就算唔係都當係,呢d就係生左仔嘅福利

    回覆刪除
  9. 我都開始覺得生完無記性呀, 點算呀

    回覆刪除
  10. 生完仔真得冇咩記性,我都係!

    回覆刪除