網頁

2013年9月25日 星期三

iPhone 學習卡 for bb

得到公司關照我餵緊人奶,每日提早在下午2點9就可以收工,於是我有了很多同瞕瞕一齊的時間。
 

這個餵奶更只會持續一年,之後就變返輪間,輪到夜晚10點。餵奶更日子實在來之不易,我要將它變得有意義。


多出來的時間是瞕瞕帶來的,所以我會將它全部用返哂在瞕瞕身上。除左行公園,玩遊戲,我仲打算買套flash卡,等佢認下公仔。


不過我驚紙本flash卡會整親小朋友隻眼(其實幾十年來都係用呢d啦,包括我自己,可能係我多慮),我便試下有無d多媒體學習既flash card, 點知又俾我搵到喎,仲幾好用添。


喺呢度同大家分享下我發現的I phone apps:




我覺得最好用既係呢個baby...cards, 裡面全部都係實物圖片,配埋聲音,非常利於學習和記憶。





例如一出呢張飛機圖,就會聽到飛機在高空穿過雲層的呼嘯聲,出呢張蜜蜂圖時,又會有蜜蜂拍翼的嗡嗡聲。






我覺得瞕瞕好鐘意呀,一來d圖畫colorful, 二來d聲音又得意。一開呢個apps俾佢,即使本來在哭鬧(也許悶壞了),都會停下來全神貫注去聽去睇。


類似的apps還有很多,我只是拋磚引玉。另有一個係好搞笑好誇張的,叫做Genius baby, 卡片的難度很高,例如咩硤谷呀,岩洞呀,懸崖呀,對於"baby"黎講會唔會太難呢?Haha.








1 則留言:

  1. 幾好喎, 我都間中有比龍BB 睇手機Phonics song, 不過驚睇得多電話對眼仔吾好!

    回覆刪除