網頁

2013年9月24日 星期二

中秋節,郵輪睇煙花

i每年中秋節,除左食月餅同賞月,仲有個特備節目,就係我地公司主辦一年一度既煙花節。
 

為左俾全家人舒適地欣賞煙花,渡過一個愉快的晩上,我選擇左遊船河這種方式。


國通號係澳門唯一一首郵輪,由內港碼頭出發,航線途經媽閣,西灣湖,旅遊塔,航程約一個小時。不過煙花之夜特別d,連自助餐兩個半小時。


臨開船之前,影張相留念先。




 

隻船有三層。一樓中式(做旅行團生意),二樓西式,頂樓則是露天的觀光層。



 
 






 

而家的小朋友真幸福,咁細個就跟我地周圍去,見識咁多野。




 


 

自助餐。。。還好啦,其實我真係食唔慣魚生,所以有炒蟹,龍蝦,帶子已經心滿意足了。瞕瞕見到大人食野,佢又起勁啜下自己的手指仔,哈哈,樣衰衰咁。


 


 

 




之前我download 左個聲音apps,諗住用來刺激下瞕瞕的感官,其中就有段煙花聲,令佢接觸真正既煙花時都唔怕驚驚。不過佢依然太細個嘞,未明白係咩一回事,等佢大個d再帶佢去睇。


 


 



題外話。


我個大姨甥仔都好鐘意睇煙花架,可惜我妹妹有時要返夜,或要照顧細佬,帶唔到佢去,令他十分失望。如果第時我個仔鐘意睇,我時間又就到的話,我一定會帶佢去既,仲會教佢用腳架,黑卡同快門線,認認真真地影煙花相,讓他學懂如何留住最美麗的一刻。


我估個個細路都係鐘意睇煙花的,我記得細個時無人帶我去,無得睇,偷偷地躲在被窩哭起來,因此我十分明白姨甥仔的感覺。如果我可以,我都會盡量滿足小朋友這些簡單的渴望啊。

17 則留言:

  1. 哈哈,瞕瞕好可愛呀,成日都食孖條 XD
    係喎,瞕瞕條頸有冇改善呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 每當我想留言,blogger apps就會自動跳回主畫面,要用電腦開先得,所以咁遲先覆,唔好意思。瞕瞕有時幾得意,但成日都好頑皮。上上星期帶瞕瞕返醫院跟進,治療師話已完全好返哂,close file了。謝謝你的關心呀😊

      刪除
    2. blogger app可以覆留言架?我用mobile browser咋 :)
      咁好彩發現得早,咁快就好返晒,yeah~

      刪除
    3. 可以ga, 我而家都係用apps覆緊你,方便好多~

      刪除
  2. 嘩,出海睇煙花正,好吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會你同龍bb都試下,係個唔錯的體驗~

      刪除
  3. 哈哈~~ 瞕瞕食手真得意,佢隻手一定好好食,三隻手指仔放晒入口呢...yummy 呀 ^^
    架船都幾得意喔,頂樓露天觀光,唔錯呀,如果秋天涼涼地睇景都幾爽呢 ^^
    係喎,瞕瞕條頸如何呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. God bless us, 好返晒啦!可以慳返d 時間同金錢做其他親子活動,諗起都興奮^^

      刪除
  4. 瞕瞕同爸爸餅印咁呀
    滑滑淨, 好cute

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實出世時係100%似我ga. 慢慢地個樣就變

      刪除
  5. 水太太都好想試下坐船睇煙花,好靚好開心呢~~ 仲有龍蝦食,超滿足喎﹗第時瞕瞕大個d會好鍾意睇煙花架喇~~

    回覆刪除
  6. 瞕瞕食手指食到咁招積,好可愛!!
    暲暲同爸爸似得好緊要,好似個餅印

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以爸爸好錫佢個餅印仔的XD

      刪除
  7. 我反而唔捨得佢大得太快 :P

    回覆刪除