網頁

2013年9月30日 星期一

暗訓

睇過好多外國既育兒理論,都話要對bb進行sleep training, 即係要將bb的睡眠作息調整成有規律,而且要讓佢地自行入睡,唔抱唔孭唔好縱慣哂。好處是自細培養其獨立個性,同時大人又無咁辛苦。


在我三個月的產假期間,有積極地做到呢樣野。那段時間將瞕瞕放在床上,輕輕地拍佢心口仔,佢就會乖乖地自己訓著。


但在我復工以後,家人按照傳統的方法,就係用條孭帶孭起隻bb, 拍佢屁股仔,行來行去,直至訓著為止。所以而家孭慣左,每當瞕瞕有睡意,都要扭一大輪+搞一大輪先肯訓。


唉。。。我都明白家人是出於好意,話等佢訓林d, 有安全感之類,仲話個個細路都係咁,要孭到歲幾先識自己訓。可能佢地真係無見過人地科學育兒係點,我只係怕到時大家都辛苦,而這種辛苦本來是可以避免的。


不過既然孭開左,已經無得返轉頭,而家瞕瞕係要暗訓的。我始終唔想孭訓,我的做法是打直抱住佢,讓佢的頭靠在我膊頭上,拍佢背脊,唱首歌仔喑佢訓。


瞕瞕而家的重量已跟出世時有一段大距離,他的重量讓我感受到育兒責任的沉重。。。就在他釣魚般中中下,突然重重地落在我膊頭上的一刻,我知道他睡穩了,才大大地鬆一口氣。


然而我又想到,孩子成長的速度是飛快的,也許他很快就不需要我這樣做,而且他還是個男孩子,攬住佢訓的日子又能有幾年?還是珍惜於當下吧,我也喜歡他在我懷中撒嬌的感覺。





現在對他來講,我仍是他的一切,想來想去最終也䆁懷了。

7 則留言:

  1. 放心,如果唔係要暗好耐嘅都唔會好大問題,只不過可能慢慢畀D類此紗巾,毛巾或者公仔佢摸住瞓,將個依賴轉移咗就OK

    回覆刪除
  2. 蛇仔明都要暗架,唉, 啱啱先暗完咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時都幾羨慕識自己訓既bb, 咁大人就可以慳返時間做好多野

      刪除
  3. 雖然暗瞓真係好辛苦,不過攬住佢,見佢慢慢咁甜甜瞓著,自己個心又會覺得好甜! :D

    回覆刪除
  4. 雖然瞕瞕變番要暗瞓覺,不過其實可以攬住bb見佢慢慢甜睡,真係好冧呢。
    我以前都要晚晚暗肚B架,佢會好似突然長大咁有一日唔洗暗自己瞓覺呢,所以好好珍惜呀 :)

    回覆刪除