網頁

2013年10月2日 星期三

手仔啜啜樂

bb與生俱來第一件事,就係識吃和睡和訓,漸漸佢地會發現自己有隻手,下一步就會將隻手放在嘴裡。


食手動作是手腦協調的開始,是bb智力發展的里程碑,而且會從中得到安慰的感覺,所以請父母不要打擾佢地這種快樂。



有一派家長則很反對bb食手,覺得唔衛生、難戒,所以每逢見到bb食手,就會彈手指,搽"手指水",以起阻嚇作用。但bb的手指因此又痛又腫,仲因為藥水味道苦到嘔。。。其實咁樣會不會殘忍左少少?


我相信食手呢單野只是嬰兒行為,會自然戒的。更何況在出牙階段總有不適,食手是少不免的。這點家人都一致認同,並沒有出手阻止瞕瞕,我們做的是經常為他清潔小手,或者俾牙膠佢咬下。


記憶中,瞕瞕在兩個多月的時候,意識到自己隻手的存在,便樂此不疲地舉手,目不轉睛盯著看,還伸出舌頭舔下咩味道。



後來他懂得張開手指,起先是食大姆指,然後是食指,最後索性將全部手指放哂入口,食得幾多得幾多,真貪心。。。






因為我不知道這個習慣是有變化的,所以都沒有在每個階段影相紀錄下來。除了可愛,佢每次食手都係最乖,最安靜的時候(其他時間都係扭計居多),我們更不敢打擾他了XD










8 則留言:

  1. 蛇仔明都成日食手, 但佢啲口水搞到周面係, 開始有少少癬, 好煩惱呢

    回覆刪除
    回覆
    1. bb流口水要即時抹亁ga, 如果唔係好易整到嘴仔周圍的皮膚生野

      刪除
  2. yeah~~ bb 食手時真係好乖乖呢,巨龍直頭食到 "jip jip聲" ,好似好好味咁 XDD

    回覆刪除
  3. 食手指個樣真係好可愛呀 ^^
    我都覺得食手指唔應該阻架,bb大大下個啜癮就會少啲架啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時覺得佢可能好快就自覺唔食,想趁機影多d呢d天真既相

      刪除
  4. 暲暲依家幾多個月呀? 佢食手都好cute喎.
    等我都多d同欣欣影相先, 唔好錯失佢任何一個moment.

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞕瞕而家4個半月呀

      其實我仲未好識用blogger和google+, 好在你留言比我、如果唔係唔知點搵返你

      刪除