網頁

2013年10月30日 星期三

好物推薦 - 韓國電動嬰兒指甲機

本來只係想買枝指甲銼,睇下睇下買左部磨指甲機返黎。




瞕瞕出世時頭仔只有我半隻手掌那麼大,手指就更加小了,尾指指甲直頭得一粒米那般小。但他的指甲卻極之銳利,好像鳳爪咁。




因為唔識點剪瞕瞕的迷你指甲仔,唯有俾佢戴住手套。99仲笑稱佢戴住拳套添,個post又真係幾似打拳喎,係咪好型呢?




但當時正值炎熱夏天,瞕瞕成日出汗,焗到手指罅紅晒。加上保健時醫生話bb唔應該長戴手套,皆因佢地需要用小手來探索外面的世界,不可阻擋佢地既本能發展。醫生叫我地無論如何都要幫佢剪指甲,仲要三,四日剪一次。


第一次由99操刀,但一來老眼昏花,二來的確難剪,搞到剪親肉,流左幾滴殷紅的血。。。心痛死><


99都驚左,所以剪指甲任務又交返俾我。由於有先前的流血事件,我都唔敢剪太貼,剪完好似無剪過咁-__-" 間唔中又見到瞕瞕塊面有條傷痕。唉,人地刀疤強,你就刀疤瞕。





而隨住佢抓握東西的能力愈強,而家搣人好痛。最後我都忍唔住買左呢部韓國電動嬰兒指甲機。貴就貴左少少,官網賣35蚊美金,我搵淘寶代購,也要人民幣250幾蚊。





部野有咩好?輕巧,方便,最重要係安全。趁瞕瞕一訓左,我就靜靜地磨短佢的指甲仔,讓佢的小臉不再怕傷痕累累。試用過後心裡的感覺是非常後悔,後悔買得太遲。


指甲機的外型討好,容易揸手。指甲磨片係糖果色,好得意,共有四片可更換,粉紅-0至3個月,天藍-3至6個月,靑綠-6至12個月,鮮橙-12月個月以上。





使用方法就係開機,力度有兩檔選擇:靜d同慢d vs 快d同大聲dd。瞕瞕咁醒訓,但部機從來都無嘈醒過佢。




不得不提的是,它的安全系統設計得很精巧。磨指甲時見到粉末飛散,但一碰到肉時會立即停下來,十個讚。完全不用擔心會整親咁細個bb。其實就算bb唔乖,日間磨都沒問題的。





呢度有段教學片添:

11 則留言:

  1. 我一直係用朋友送畀我嘅水晶指甲挫來磨,如果真係好長就先剪後磨,佢哋D指甲唔磨滑就會尖

    回覆刪除
  2. 好正喎, 等我都即刻淘返個先

    回覆刪除
  3. 我用Aeon$12果d磨甲器咋, 不過我試過都唔痛的

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未入到你個blog, 快d加返我啦

      刪除
  4. 嘩,好好好好好正呀.....^0^可惜我唔識攪淘寶代購,如果唔係一家買部來玩下,因為真係好nice 咁喔 ^33^~~
    嘻嘻.....自從巨龍出世後,我都係第一次幫bb 剪拍甲,不過巨龍好攪笑,次次剪指甲都坐定定,我會同巨龍講:「黃生,黎剪甲呀?」,巨龍聽到會笑,仲坐定定,好攪笑,哈哈XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃生應該幾滿意你既美甲服務,哈哈哈XD

      刪除
  5. 我只係搵迷你指甲拑咋, 有一次剪到佢真係好心痛, 依家只敢等佢訓左先剪

    回覆刪除
  6. 呢度真係好鬼煩, 我明明已經加左你入我個"朋友"社交圈, 我今晚返屋企再試先!

    回覆刪除
  7. 我都係阿b訓左覺時剪,好在無剪親佢!呢個good呀!

    回覆刪除
  8. 好好用呀!我地都係由細磨到大,我都好怕幫BB剪甲,佢地郁來郁去好鬼難!

    回覆刪除