網頁

2013年10月29日 星期二

食長頸鹿

暑假戈陣,我同老公出走香港的bb展,搜刮到兩件寶物,NUK奶嘴和長頸鹿牙膠。


此長頸鹿並非大家都熟悉的Sophie, 而是另一隻韓國牌子,標榜有天然乳膠味,好吸引bb咁話。我估食開乳膠奶咀的瞕瞕,應該會鍾意掛。




接近出牙階段,拿返出來讓他嚐嚐。一如我所愿,瞕瞕超鍾意。只要一有鹿鹿在手,就啜個不停。


我亦突然明白,點解一舊牙膠要設計到長頸鹿的形狀,因為好揸手d(試想像如果設計到企鵝形狀點揸手?)見到瞕暲食長頸鹿個樣好搞笑,佢隻手仔鍊實長頸鹿條頸,便急不及待將它往嘴裡送,有時個位未對準,佢只會吃到鹿鹿的耳仔,一旦對準便狂趙它的頭,食到jup jup聲。






而呢幾日瞕瞕又學識左個新動作,就係不論甚麼東東在手上,都會仔細研究和把玩一番,包括隻長頸鹿。佢發現原來鹿鹿是可以反轉的,便開始咬它的腳腳,咬完一隻再到另一隻。自此他便樂此不疲地將隻鹿鹿翻來覆去,咬下呢度,又咬下戈度。











其實瞕瞕而家已經全部中哂以下個表既徵兆,但暫時仲未見有任何牙仔,唔知幾時至會出呢?




13 則留言:

  1. 暲暲好可愛呀!
    蛇仔明鐘意人拖住佢訓
    有一晚佢捉住我隻手塞入咀咬, 好攪笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有拖住瞕瞕隻手訓呀,佢係我的小情人。咁你會買舊咩牙膠比蛇仔明?

      刪除
    2. 我有隻sophie, 係朋友送嘅, 但我覺得洗極都有陣味, 所以冇俾佢咬
      暫時我冇特定買舊牙膠俾佢, 但我99買咗隻公仔係佢, 聲稱有機, 又專俾bb 咬, 蛇仔明都好鐘意

      刪除
    3. 可能用乳膠整, 本身有陣味, 不過係無害的

      刪除
  2. 嘩....好似好好食咁 ^33^~~
    瞕瞕好乖呀,揸住來食,巨龍成日食手,食到成手口水.....XDDD

    回覆刪除
  3. 独食難肥,請ee咬一啖,可以嗎?

    回覆刪除
  4. 咬到好肉緊咁喎﹗耳仔定腳仔好味D呀?

    回覆刪除
  5. 近來水晶梨瞓得差過以前, 半夜會醒兩三次, 要人抱吓先瞓番, 以前都唔會咁, 唔通又係因為出牙?

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱下就訓返已經好好,瞕瞕一定一定要埋身啜,抱唔得,餵奶樽都唔得。如果他朝我真係無奶,你話點算呢?

      刪除
    2. 又唔使太擔心嘅, bb唔同階段有唔同需要, 到佢地開始食糊仔又可能唔同, 同埋我始終覺得佢地大d就會瞓得好d了

      刪除
  6. 咁岩喎, 我都訂左呢隻長頸鹿牙膠同香蕉牙膠, 不過遲少少先收到.
    瞕瞕食長頸鹿好似食得好好味咁喎.
    我想問下你係邊個網可以睇到bb幾多個月識得咩動作?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://www.wretch.cc/blog/amanda54054/27770259

      刪除