網頁

2013年10月24日 星期四

證件相第二round

咁啱見到肚b媽post d 靚靚證件相出黎,令我驚覺起聽日到期幫瞕瞕拎回鄉證。


為左申請回鄉證,我特登帶瞕瞕去影左第二次證件相。因為我覺得第一次影得唔靚,成個地中海伯伯咁。





今次瞕瞕個樣好正經,表情好嚴肅,同以前戈張比較,事隔三個月,明顯大個仔左。




不過費用就貴咯,影+晒=60蚊,得戈半打,咪即係成十蚊張!!


而且一哂完就用左五張,剩返一張喺屋企。


有日無無聊聊地上淘寶,發現有間公司幫人晒證件相,1蚊半有6張寸半,或者9張1寸,或者4張2寸,真係好平好平,平得好緊要。


於是我將消息告知妹妹,問下佢有無興趣一齊哂,反正郵費又係要咁多。但佢話未駛住,叫我試下晒少少睇下質量如何先喎。


咁我就將我同老公的證件相相底send過去,用15蚊哂左62張相返黎。不論係客服態度,物流速度,最重要係相片質量超級好!


第時瞕瞕報托兒所,考幼稚園都需要大量相片。但而家瞕瞕仲細,個樣不斷變,等佢大個小小,先幫佢影多次,再哂返十打八打回來,嘻嘻。


如有需要可問我拿link。

4 則留言:

  1. 兩張比對,真係第二張相大個仔左好多呢 ^^
    哎呀,係喎,我都想幫巨龍拎回鄉證,都係時間影證件相了..... ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見巨龍個樣都日新月異, 愈來愈靚仔, 等睇你地證件相^^

      刪除