網頁

2013年10月15日 星期二

練習坐

所謂三扑六坐,即係正常來說嬰兒三個月大識轉身,六個月應該可以自己坐。而瞕瞕真的在三個多月時識得轉身,證明古訓有效,但現在只有五個月,所以我一直都沒有刻意讓他坐著,我認為到時候便會自然識。


但昨天行街時,見到個鬼仔一樣只有五個月,已經坐喺架士的車度,雙手穩穩扶住前面的欄杆,條腰不知伸得幾直。最重要係人地一點兒也沒有扭計。


這令我反思係咪對瞕瞕過份呵護,bb車指定要有避震功能之餘,佢一唔肯坐就抱,搞到要一手抱佢,一手推bb車。


本身想買張學坐既椅子俾佢,但鏡湖個物理治療師話唔好,因為學坐係人類成長既一個自然過程,總唔會一日就學識,如果佢坐唔穩向前仆,雙手應該要識得同時向前面撐住,如果向側邊仆呢,又要識得在側面撐住。反而用學坐椅就沒法訓練小孩子的肢體協調動作了。


佢建議我地用一些軟墊,如梳化,枕頭,讓瞕瞕靠住坐,慢慢就會學識。





而家一有時間就俾瞕瞕坐下,佢由一開頭只能坐幾秒,到一分鐘,到幾分鐘。。。甚至坐住都訓得著添,哈哈。



5 則留言:

  1. woo~~ 叻仔呀,暲暲坐得好好呀~~ ^3^

    回覆刪除
  2. 好開心睇左你寫嘅嘢, 因為老公話唔好買學坐椅, 但佢只係話"以前都冇呢d嘢架啦", 我見身邊d朋友個個都買, 個心有d不安; 依家知道點解, 我"唔買"得嚟好安樂, 多謝你呀!! 咁係咪學企果d Jumperoo都唔好呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛客氣,我覺得瞕瞕既治療師有料到,因為本來醫生認為瞕瞕要做半年至一年物理治療,但去到佢手上,兩個月就治好左。佢叫我地而家繼續留意住瞕瞕轉身,坐,行的姿勢,睇下有無側埋一邊,一有唔妥就即刻回診。學行車雖然唔係必須,卻很方便,它有個防撞欄保護住小朋友,任得佢地撞來撞去,大人就可以做返自己野。

      刪除
  3. 暲暲好叻喎,咁快已經坐得咁好,妹豬嗰時成7個月至坐到

    回覆刪除