網頁

2013年10月29日 星期二

追奶追追追

自從復工以來,奶量一直有減無增,加上上星期月經返黎,更一度跌至零奶量。 


有見及此,我便拎住500蚊quota的醫療卷,去公司附近睇鄭其昌醫生,順便從中醫角度調理下產後既身子。


中醫有一樣好特別既野,就係夾唔夾。曾經纏擾我兩年的濕疹,我喺佢度飲左兩個星期藥就好晒,所以今次都想搵返佢。


鄭醫生戈度既藥方全部都係沖劑,優點是極度方便,缺點係藥力稍遜(人地講,我唔知,因為我無得比較)。


是次藥方如下:益母草,甘草,黨參,菟絲子,白朮,熟地黃,女貞子,茯苓,繼斷,山藥,蓮子,墨旱蓮,制何首烏,共十三種藥材,一日一劑,幸而味道不算難飲。





我既心愿係餵到六個月,仲爭少少就達到了,讓我盡最後一分努力。

9 則留言:

  1. 加油,好快就達標架啦^^
    濕疹都醫好真係勁喎,最可惜個中醫響澳門咁遠啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你定肚b有濕疹?聽人講椰子油都有很好的舒緩作用,在印尼舖頭買。

      刪除
  2. 食咁多中蘗d奶bb都受得架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無問題的。上網查過確是上奶藥方,一般是用來給剛生產完的媽媽,既然瞕瞕都咁大個了,就黎半歲。

      刪除
  3. 好快達標喇, 加油, 勤力啲揼多啲都會有效架我覺得

    回覆刪除
  4. 原來瞕瞕就快半歲啦,時間真係過得快啊 ~~
    加油加油.....好快達標架啦 ^0^

    回覆刪除