網頁

2013年10月20日 星期日

熊貓館之旅

起身嘞,爛訓豬~ 



自從瞕瞕識轉身後,便習慣扒喺度訓,好似一隻燒乳豬仔咁。開頭我地都唔太想佢咁樣,驚有危險,試著反返轉佢,但一係就醒左訓唔返,一係就令佢大發脾氣,無佢辦法。上網查過資料話嬰兒咁訓會聰明些,加上我地知道瞕瞕識擰側面訓,又識擰去第二面,所以便允許佢咁樣訓了,不過要成日裝下佢。


由於今次瞕瞕被整醒陪我地飲茶,佢個樣係嬲霸霸的。




知唔知爸爸媽媽今日帶你去邊度呢?係熊貓館呀,一個對我地有紀念意義的地方,一陣再解釋你知。


熊貓館在路環石排灣郊野公園,又等車又轉車,山高路遠,成個鐘先至去到。架車開左無耐,兩父子已迅速進入夢鄉,瞕瞕更緊緊的依偎在爸爸懷裡。






黎到大門口,當然要影返張留念先,以證明到此一遊:D




其實天氣都幾酷熱,爸爸買左罐汽水消暑。





原來瞕瞕咁細個都要持票入塲,不過票價係零蚊。




熊貓最佳生存環境是20度,因此塲內塲外溫度相差有如一天一地。好在我地有幫瞕瞕帶多件衫仔姐,否則凍瓜佢。


瞕瞕起勢咁尋覓開開心心的蹤影,你地見到在哪裡嗎?






但瞕瞕睇左一陣,就掛住食手指,乜都唔理了。





好啦而家開估了,熊貓館係我同老公第一次拍拖的地方,那天我是沒有想過他會從此成為我生命中的另一半,回看這張合照,開開和心心同時出現在我們身後,牠倆甜蜜地靠在一起,其實就是一個很好的兆頭。更想不到的是,在拍下這張照片的三年零八個月後,瞕瞕降臨在世間已經五個月了。





這回帶探訪了開開心心,來年還會繼續探訪安安佳佳(香港)、團團圓圓(台灣)。


回程的時候,本身想同老公影張合照,點知瞕瞕突然伸個頭過黎搶鏡,哈哈。



10 則留言:

  1. 反轉瞓會聰明D我又無聽過喎,不過佢哋真係好鐘意咁樣瞓,只要識轉返身我就唔理啦﹗(嘻...自己太懶瞓啦﹗)

    嘻...我之前都帶咗燒腩仔去呢到睇熊貓呀﹗BTW,我兩次去熊貓館都無乜人,點解你今次好似好多人嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我地入場時遇上一個親子活動團之類,所以先咁多人。

      刪除
  2. 咁訓會聰明d架? 我驚佢個鼻會越來越扁咋.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會架!完全唔會壓住鼻架,點呼吸。。。

      刪除
  3. 乜反轉瞓會聰明啲架? 等我重成日唔比妹豬反轉瞓添

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係睇到網上的資料咁講咋,唔知可唔可信架。不過既然試左好多次都反轉唔到瞕瞕平訓,幾沮喪。。。唯有安慰下自己啦。

      刪除
  4. 哈哈....好特別呀,以前倆口子,依家一家三口,等冬天著番果時件衫再去影合照嘍,一定好得意,哈哈 XDD
    瞕瞕鐘意熊貓嗎? 巨龍好似好鐘意呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜。。。套衫送左比人lu,畢竟咁耐了。瞕瞕咩都鍾意睇架,一出街就四圍望,總之有得出街就得架嘞。你點知巨龍鍾意睇?真係要帶佢出街睇下呢~

      刪除
  5. 我都好想去澳門呀......

    回覆刪除