網頁

2013年10月23日 星期三

認人爆喊

幾個月大的bb腦部尚未發育成熟,但已經有自己的情緒。不過他們的思想是單純的,所以表達情緒的方式是直接的。


我的意思是,如果他見到喜歡的那個人,會高興得手舞足蹈,反之就。。。我們從瞕瞕的反應,很容易知道佢諗乜。


相處了五個月,瞕瞕認得我和爸爸和嫲嫲是正常的,那亦是我們感到心甜的時刻。當然他也認得奶樽,認得屋企。


而在最近,我們發現瞕瞕動不動就喊,原來佢開始認生了。陌生人聊佢都會笑下,俾少少面,但抱佢就唔得。佢會扁嘴,繼而爆喊,仲要喊好耐先平息。


因為咁樣會搞到人地有點兒尷尬,老人家就會叫你多d帶bb出去見人,等佢無咁怕"生保"。


通常我地個個星期六日都有家族飯局,我地唔單止帶埋瞕瞕出去,仲會俾其他人輪流抱添。對眾人黎講,瞕瞕每次出現都長大了一點,變左樣(我日日見住唔係好覺),於是便好奇地包圍佢。。。包到父母都被摒離在他的視線範圍以外。


抱住瞕瞕的是表姑媽,你睇佢個樣幾驚,佢既眼神在發出求救訊號:媽咪!唔好俾人拐走我。





影完呢張相之後,瞕瞕再忍唔住,爆喊喊喊喊喊,好大滴眼淚,淚流成河咁流哂入耳仔裡面。


老公見狀便接手抱返瞕瞕,隻喊包仔在爸爸懷抱中仍顯得猶有餘悸,狂啜手指自我安慰返弱小心靈。





親戚都好體諒,話bb認人係一種本能,再大個少少自然又唔怕的了。唯望到時考入學試千祈唔好咁呀。


各位blog媽,你地既bb認人情況又係點架?點樣開導佢唔好咁驚人呢?

13 則留言:

  1. 我bb 就會牛咁眼望住人。十秒後就勁喊

    回覆刪除
  2. 我覺得係睇性格,就算見多啲人都係一樣,妹豬每日都會同爺爺嫲嫲飲茶+落公園玩,但一樣咁怕生保

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係性格關係,其實我地日日都會帶瞕瞕落街玩架。佢會熱情地對人笑,就係唔比人抱。即使係我,爸爸或嫲嫲抱住佢,佢亦會時不時拎轉頭,睇下係咪真係我地先。如果一發現唔對路,竟然比陌生人抱緊,佢會超驚爆喊。

      刪除
  3. 瞕瞕個樣好似爸爸!
    一仔會有少少喊,但被爸媽抱番就唔喊。
    但現在有我出街,一唔見我(去了廁所),就喊!
    平時跟女麻女麻落街玩,但又無問題。

    回覆刪除
  4. 唔係係咪我蛇仔明未到認人呢個階段, 佢見到陌生人都ok, 抱都未抗拒
    可能佢唸住有人抱好過冇人抱掛, hahahahha

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,蛇仔明咁恨人抱呀。瞕瞕都恨架,但只限佢識得既人囉。

      刪除
  5. 第二張相的瞕瞕好慘慘咁,音公豬.... ><
    嗯,巨龍暫時都唔怕人喔,百日宴果日好多唔識o既人抱佢,佢都冇所謂.....我聽人講話比bb 接觸多d 人,bb 就唔會怕生保,試下多d 帶佢同親友食飯,唔知work 唔work 呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀爭d嚇瓜佢..
      bb到8個月大之前是一定會認人, 到時你就明架嘞, 嘿嘿~
      但到再大小小的時候, 又唔怕的了, 放心

      刪除
  6. 我個女唔單止認人仲認地方添呀, 一返到婆婆度就喊.....第一次佢喊得好勁, 我以為佢見鬼添呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過這種經歷, 我老公堅持係瞕瞕見到第二d野, 但我覺得佢只係認地方姐

      刪除
  7. D BB係咁,燒腩仔到宜家都係咁,出到街會撩人,但人哋撩返佢轉頭就會呆咗,如果你想抱佢就實喊,特別係上咗年紀嘅女人,不過姐姐就會同人玩到咔咔聲咁笑

    回覆刪除