網頁

2013年10月4日 星期五

單拖遊公園

尋日一打開架bb車,發現生左個蜘蛛網,哎。。。都唔記得幾耐無單拖瞕瞕出街了。 


屋企附近有兩個公園:二龍喉和盧廉若,各有特別之處。二龍喉是一個動植物公園,裡面住了一隻大黑熊,牠很老了,我讀幼稚園時已經喺度,還有一架全世界最短程的纜車,全程只有五分鐘,票價三元。


盧九(即盧廉若)公園則充滿文藝氣息,其實它前身是有錢人的私人庭園,可惜後代因為爛賭,輸到最後連個公園都賠了給政府。現在裡面經常有畫展,攝影展,書法展,春草堂更有班粵曲愛好者在表演和練習。


雖然瞕瞕咁細個根本未識睇,但行公園的確會為他帶來感官上的刺激,有利於成長發展。


我通常都選擇在下午五時後,等陽光的光線變得柔和,先帶瞕瞕出去。一進入公園範圍,他便會抬頭四圍望,我試過蹲下來,遵循他視線的方向看去,原來映入眼寛的,盡是茂密的樹蔭,偶爾有小鳥飛過,蠻舒服啊!







沿途還有不少人搭訕,問瞕瞕幾大個之類。哈哈,沒想到孩子會成為我與陌生人之間的話題。


我成日都會向人投訴瞕瞕極度頑皮,而得到的回應多半是,細路仔係咁架啦!我估佢地未見過瞕瞕發脾氣或扭計而已,真係惡到死-__-... 




我相信頑皮係有樣睇,就咁睇都想像到第時唔會係個安靜小孩。







4 則留言:

  1. 依家天氣冇咁熱,去公園行下都好開心喔 ^^
    哈哈,男仔一定會活潑d 架啦,嘻嘻.... ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀都開始入秋了,你又一定買左好多靚衫衫比巨龍啦^^

      刪除
  2. 有咗b之後,真係同陌生人傾多咗好多計

    回覆刪除
  3. haaa, 好多BB都鍾意“long“大腳

    回覆刪除