網頁

2013年10月25日 星期五

瞕瞕的第一本書

在我小時候,布書是珍稀品。到了我孩子的這一代,要為他挑一本布書,從bb實體店到網上淘寶,那款式多到呀。。。我真的看了三天三夜也沒看完。


但我不想一下子買那麼多本,說不定他一下子就改成看紙版書,或者玩其他玩具了,所以我打算買住一本先,因此想盡量找來一本內容包羅萬有的。


找了很久,終於睇中左一本。首先,我要求書要夠大本,唔係那些手掌書細細本;封面和封底有沙沙聲的响紙;色彩鮮艷,能下水洗不褪色;有安全鏡;有觸感材質(例如棉花球做兔仔尾巴,流蘇做獅子尾巴那種);會教ABC,顏色,數字, 形狀,還有故事性。


其實我係咪要求多多,甚至有點貪心?


這一本書可說是完全符合了我的要求,雖則貴是貴了一點,差不多人民幣一百元,不過收到實物時有點喜出望外。



官網對這本書的介紹極之詳盡,我也樂意在這裡分享一下。


果然好大好大一本,仲大本過瞕瞕塊臉,五顏六色的確幾吸引他,好像有一種磁力,個衰仔又睇得幾認真喎,哈哈。他奮力地拍打本書頭尾戈兩頁,發出沙沙聲响令他興奮到大叫。











原來隨書附有一個可以拆卸的搖鈴,也幸虧這個搖鈴是可以拆出來的,因為99超驚整壞佢部洗衣機。瞕瞕好鍾意這個玩意,他同時用小手和嘴巴 去探索。咩黎架?咁硬既!







本書有一樣野幾特別,其他布書好難搵到的,第一,二頁是黑白和幾何圖案,聽說能刺激初生bb的視覺神經發展。瞕瞕最初接觸這本書的時候剛滿月,他緊緊地盯著這頁,動也不動。




第三,四頁是彩色圖案和齒輪,瞕瞕有排都未識轉,跳過先。




第五,六頁是認識形狀,第時要俾心機d教佢,幼稚園k1必考。




第七,八頁相對複雜,關於事物的相反概念,長vs短,大vs小,多vs少,日vs夜。




第九,十頁有塊鏡仔,瞕瞕最鍾意,佢望住鏡裡面的自己望到入晒迷,如果我同時出現在鏡裡,佢會以為見到我, 跟住瞇瞇笑。這一頁還有數字和水果。





第十一,十二頁教人體器官,眼耳口鼻戈d,等我都要晒張全家幅出來放入個透明套度先,順便教佢認下相入面既爸爸媽媽。



第十三,十四頁教人物表情,如開心,喊,驚等。




第十五,十六頁數蝌蚪,1至10,蝌蚪脫變成青蛙,青蛙是蝌蚪的媽媽。瞕瞕都會長大大,誰是瞕瞕的媽媽?至於個謎宮,我估至快都要到兩三歲先識玩。




第十七,十八頁是農場動物,每種動物身上都有不同材質的軟毛,我成日都會捉住瞕瞕的手指仔,俾佢摸下,訓練下佢的感知能力。我曾經在圖書館見過一個約莫只有兩歲的小朋友,非常專注地用手指刮著公仔書的毛毛。 人類手指的指紋位置,有著極其敏感的神經細胞,比起身體其他部位多一千萬倍。每摸一次便會認識一種新感覺,多d刺激會聰明d架。




第十九,二十頁係唔同的交通工具,火車在軌道上奔馳,飛機在天空上飛,輪船在大海中行駛。仲有紅綠燈,斑馬線,又係點用架呢?




最後兩頁帶有故事性,可以說說草地上的昆虫和溪邊的小動物做了好朋友,還有天氣狀況,等等。




係咪好多野睇呢?唯一不足之處是簡體字,但到認字年紀的時候,我當然會買另外的書給瞕瞕。理論上可以由零歲睇到三歲,最後我覺得算抵買。




16 則留言:

  1. 哈, 我咁岩都淘左本布書, 不過你呢本大本同多野學好多!
    等我下次都post下淘左乜野比bb先

    回覆刪除
  2. 我一本都未買呀, 好貴, 唔捨得; 你呢本幾好喎, 可以俾條LINK我嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得幾好, 而家都係優惠價
      http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.0.Qfeq4r&id=15327851459

      刪除
  3. 你呢本好正呀, 咁多野睇,
    而家瞕瞕咁細, 睇布書係最好架, 因為紙書真係會割到手架.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 布書好好, 買住一本先, 好快就要買識字卡, 和認知玩具

      刪除
  4. 哈哈,瞕瞕撓住腳咁睇本布書,好似歎緊報紙咁款 ^^
    依本書都幾正喎,七彩個內容又豐富,仲要有個搖鈴,我之前淘寶啲好一般咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前我在bb店睇過戈d都係好一般咋,得三,四頁,仲要好貴成兩百蚊
      所以我揀呢本書都揀左好耐

      刪除
  5. 回覆
    1. 幾好架,我日日都有同佢一齊睇,那是我們的親子活動

      刪除
  6. 一物二用又幾好喎~
    第二張相,瞕瞕睇得好認真XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 認真一下子,只是俾面我影埋張相,根本就是三分鐘熱度XD

      刪除
  7. 本書真係好大本喔~~~
    哈哈,我以為個搖鈴係牙膠呀XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實搖鈴都可以當牙膠架,學妹豬媽話齋,一物二用都幾好

      刪除
  8. 我都要淘。牙膠我買比佢都無玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 牙膠我都有買,係長頸鹿(不過唔係sophie),係韓國另一個牌子,瞕瞕幾鍾意食架,佢成隻都損勻晒.

      刪除