網頁

2013年10月28日 星期一

一次過學識三個動作

瞕瞕每大一個月,我便會搜查有關嬰兒發展軌跡既資料,睇下佢黎緊呢個月應該學識甚麼動作,達唔達標。其實佢每次識多一樣野,我地全家人都會高興萬分,為佢興奮一陣子。


五,六個月大的嬰兒,協調能力逐漸提升,好明顯識多左呢幾樣野:


- 小手能主動地抓握距離物件


- 能夠兩手互傳,將玩具由左手交到右手,又由右手交到左手


- 丟東西。這是嬰兒發展 "因果關係" 的首輪概念,佢地會將手上的東西丟開,發現它消失在眼前,同時還體驗到地心吸力的作用,因此會樂此不疲地嘗試


而瞕瞕剛踏入五個月的時候,佢只係識渣住我地遞俾佢既野,佢隻手仔掂到野便會自然打開,再屈曲手指渣實。有時佢又會用兩隻手一齊渣住,例如波波,牙膠。


睇住佢渣住d野玩緊,我0係度諗,點解佢仲未識以上戈三個動作既?


但佢有日突然學識左,而且係同一時間學識晒。原來嬰兒識做新動作總是這樣意想不到,在錄片時我無諗過佢會咁做,真令我感到有點驚訝。


佢坐在搖搖椅上,手仔撥下撥下摸到放在椅邊的獅子花花(不是刻意放在那裡的,是上次玩完遺留在那),佢用左手拿起來,看了一眼便交到右手,再用瞬雷不及掩耳的速度,一丟就丟開了,丟得都有一點距離。


去片:



10 則留言:

  1. BB的發展,成日都有驚喜,好開心嫁!
    瞕瞕對腳板都幾大隻啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢出世戈時好瘦,顯得隻腳板仲大呀,而家已經拉勻左了

      刪除
  2. 暲暲嘅進度幾好喎
    每次見到BB有進步,真係好開心

    回覆刪除
  3. 叻仔呀, 我呢個粗心媽媽, 都冇留意過佢呢啲發展, 等我返去觀察吓佢先

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛇仔明應該好快都識架嘞。其實最感動係在這裡識到你地,蛇仔明同瞕瞕都算係同期bb,我地一齊分享左懷孕,分娩,哺乳,育兒的點點滴滴,希望可以一直繼續下去,到第時d小朋友考入學試階段,仲會有更多驚喜,所以你都要勤d寫blog,千祈唔好停啊。

      刪除
  4. BB嘅發展真係可以畀到好多驚喜父母,就算我去上海一星期,都發現肚B識左啲新野架^.^

    回覆刪除
  5. 我冇乜睇書, 以後睇你個blog就夠, 夠哂資料好有用, 真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你信得過我架拿?
      By the way,你仲未開放權限比我探訪你個blog 喎

      刪除