網頁

2013年9月26日 星期四

特色兔仔燈籠

你地有無睇激戰呢?呢套戲有兩個主要points吸引我,1)以boxing做劇情主龫,2)在澳門取景。


我比較有印象既一幕,在中秋夜,一群小孩提著燈籠,歡快地穿過大街小巷,背景是充滿葡萄牙殖民地色彩的建築,戈一幕係在婆仔屋拍的。


婆仔屋已有400年歷史了,而家係一個藝術創作園地,裡面既一磚一瓦都還原了當時的模樣,入內探訪就好似時光倒流四百年咁。


每年中秋節,佢地都會掛些傳統手作的兔仔燈籠出來,供人欣賞。我地在天兔登陸之前,趁天氣還好,決定帶瞕瞕睇下。


這個地方離我地屋企好近,所以直接推bb車過去就得。




沿途既夜景都幾靚。我同老公喺度影過婚紗相ga。




估唔到瞕瞕咁鍾意睇d燈籠,想擰佢塊臉過黎影下相都唔得。不過算啦,三七面又幾靚仔喎。




呢度有間葡國餐廳,叫做1601,個名用來紀念婆仔屋於1601年建成。

我同老公都黎過一次,戈時已經有左瞕瞕,但佢喺我肚入面只有一粒細胞那麼大。戈餐食左400蚊,餐劵在groupon買的,係正式西餐,係咪好抵呢?






眨下眼,咁就過左一年。瞕瞕也由一粒細胞變左一個bb, 不過泊埋爸爸度,依然好似一粒骰仔咁細。唔知你幾時先長到爸爸咁高大呢?



7 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,佢地兩個拼埋一齊就好似大人國與小人XD

      刪除
  2. 原來c琪係澳門人黎架,上次去睇煙花以為你地係一家出去外遊添 :P
    瞕瞕挨住爸爸心口張相好sweet呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實澳門同香港的生活習慣好似,所以你要睇多幾篇先會發現我係澳門人

      刪除
  3. 我尋日啱啱睇咗, 好睇呀

    回覆刪除
  4. 瞕瞕直頭比啲燈籠攝住咗對眼...:D

    回覆刪除