網頁

2013年12月24日 星期二

你隻衰豬丫。。。!

我同老公十二月中至年尾放緊大假的消息昭告天下後,幾乎日日被約出街,因為個個都想見下瞕瞕。咁佢而家呢個年紀又真係幾好玩,幾得意既。


公公婆婆一搞掂自己搬屋d野,就急不及待約我地出黎。不過瞕瞕依然認人,一過手就爆喊,而且喊聲如雷貫耳,嚇到公公婆婆唔敢抱你嘞。






咁啱姑婆一通電話打黎,知道我地飲緊茶,又趁機過黎聚下。一見面姑婆無即刻抱瞕瞕,而係塞左份禮物俾佢先。瞕瞕竟然俾份禮物吸引住,係咁摸係咁拍,唔記得左認人呢回事。其實瞕瞕見姑婆仲少過公公婆婆好多。。。好多。





哼,見姑婆你咁識do準備份禮物,我就俾面笑下啦。神奇的事發生了,姑婆抱咁耐,瞕瞕完全無喊過,連扁嘴都無。99在一旁都笑歪了嘴:好心你唔好咁現實啦!




得戈七個月大人仔,有無可能真係識呀?

5 則留言:

  1. 姑婆好醒呀,不過瞕瞕仲醒呀 XD
    最後幅相,即刻覺得瞕瞕有啲奸笑得逞樣呀 XD

    回覆刪除
  2. 瞕瞕人仔咁細就咁識世界,haha!!

    回覆刪除
  3. 我都發覺BB見到咩人喊咩人唔喊係冇得估的

    回覆刪除
  4. 瞕瞕好醒目呀,下次想抱瞕瞕的大人,記得帶禮物啦,keekee ^^ 叻仔呀~~

    回覆刪除