網頁

2013年12月2日 星期一

母乳的尾聲 - 母乳皂

近期我又睇多次中醫,同醫生講我無奶。經佢把脈之後話無得救了,一來我月經已經返左黎,其實有返月經代表催乳素下降,好難追得返;二來bb都六個月大,本身就是離乳階段,所以亦唔建議我追奶。


其實我都認同佢既講法,即使唔捨得都好,事情總會有總結的一天,餵奶一事就順其自然吧!日後我亦可以將時間和心機放在其他親子活動上。


可以說餵人奶(特別是埋身餵),是我育兒以來,同瞕瞕最親密,最美好的一段時光。為此我亦找左間專門幫人整母乳皂的店,做返幾塊用以留念。


間店叫Mama Shop, 相約交收的地點在寰宇天下M記,我提供了120ml(4安)的冰奶。講真我覺得戈度好鬼遠,自己又唔熟路,揸車竟然揸左八個字。。。


我首選了這個側面女性頭像模具,也是我最喜愛的一塊。因為它看上去是一位慈母,散發著母愛的光輝。





當然成品唔止一塊咁多,我仲揀左雪人,生日蛋糕,正方形hand made等。當我拿著這些迷你的母乳皂,聞到香香的甜杏仁味,心想餵人奶餵到這個程度都心滿意足的了。






19 則留言:

  1. 此刻我好明你感受..........我又係呢幾日開始奶量下降, 有點兒失落, 雖然知道餵人奶係唔長久嘅事, 但就總有點不捨
    恭喜你順利完成咗呢個使命, 瞕瞕係個幸福bb, 有個給佢最好嘅媽媽, 一齊繼續加油呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心,呢一刻我又唔係太過難受既。畢竟自第四個月復工以來,已經歷了多次零奶量低潮,有晒心理準備隨時結業。不過話晒餵左半年,這奶媽都算榮休了!

      刪除
  2. 我地係同期媽媽, 經歷嘅事好相似; 我最近都開始唔捨得唔餵, 但又知遲早都要停......

    回覆刪除
    回覆
    1. 將來應該會有更多的事唔捨得吧,例如唔捨得佢長大,唔捨得佢返學讀書,到時一班傻婆喺度傾訴下。。。哈哈

      刪除
  3. 嘩,真係第一次見,好靚好靚,原來可以咁整留念呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係無意中見到有人整,所以自己心思思整下囉

      刪除
  4. 原來可以母乳皂可以整得咁靚, 留個紀念都好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,你都有興趣整返幾個留念哩?

      刪除
  5. 好靚喎﹗其實你餵到半年已經好叻㗎啦﹗已經畀咗暲暲最好嘅禮物﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝你美言。餵左半年這張成績表已令我很滿意的了,真的。

      刪除
  6. 我想問下間野係邊ga? 我睇黎都餵埋呢個月就收了...整黎留念都好呀~ thanks~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺澳門整架,因為我係澳門人。其實香港有更多選擇呢!

      刪除
  7. 盡左力就足夠,你已經畀左最好嘅禮物畀瞕瞕啦!
    我之前都整左母乳皂,雖然用得好慢,但淨番啲冰奶都仲唔捨得掉^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真,我係唔捨得用的,只是整黎留念,嘿嘿~

      刪除
  8. 整左母乳皂好開心呀!! 好似真係可以 keep 倒好耐咁!! 恭喜你! 非常美麗的回憶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇,你入到黎我度留言,好開心呀!
      係呀趁著斷奶之前整返d野留念,畫上完美句號,總算不留遺憾,你都可以考慮整下。。。

      刪除
    2. sorry 呀, 係一直都冇 login 過呀 :P
      係咪o係澳門整?

      刪除
    3. 我喺澳門整架,不過HH應該有更多選擇啦!

      刪除
  9. 我都第一次見母乳皂,好靚喎﹗其實餵左6個月已經好叻架喇,你好似仲要返緊工架嘛,真係好唔容易﹗

    回覆刪除