網頁

2013年11月30日 星期六

終於輪到山頂的物理治療

八月份的時候,覺得瞕瞕條頸有d唔妥,帶佢睇醫生,先知係"先天性斜頸"。


當時鏡湖同山頂都有一齊睇,兩邊既醫生都話要做物理治療。不過鏡湖係私人醫院,自己俾錢,所以好快在一個星期後已排到,並且在十月已經完成療程。


至於山頂,則在鏡湖宣佈close file的一刻,依然未有聲氣。好在我地有先見之明帶瞕瞕去鏡湖咋,因為依個症唔拖得,唔可以錯過黃金治療期。


終於在不久前的十一月中,山頂通知我地有位,open file。雖然排左足足三個月,但比我想像中快左好多好多了!我心目中要排半年左右的。


其實瞕瞕算好返哂,但我都決定帶佢睇下,當係檢查都好,仲諗住即時pass,第一次就close file添!結果。。。沒有我諗得咁簡單。


放心,唔係話瞕瞕有咩事。而係經過與治療師會晤,了解到原來安排左要做十次物理治療,要全部做完哂之後,治療師會寫份報告交俾醫生,再由醫生跟進。所以亦唔係治療師覺得有無需要做,決定權並不在治療師。


治療時間係每星期四早上九點,每次做一個鐘,中途不能缺席,即使病左,都要交返張醫生紙,請假一堂,戈堂會順延至下個星期四。佢地非常有系統而認真,令我明白如果唔follow佢地,就會被black list.


治療師叫Janet,是一位十分年輕的姑娘,應該剛畢業不久。第一堂主要係觀察下瞕瞕的整體情況,佢話瞕瞕條頸活動大致良好,只係爭少少野,就係當瞕瞕平臥時,佢轉右塊面仔可以完全貼住張地墊,但轉左卻留一隻手指罅既位,即係話,向左約有十度未轉得晒,條筋緊緊地,click住左。  


另外瞕瞕有大細面既問題(斜頸徵狀之一)。好明顯佢左眼細d,左眉低d,左邊嘴角戚d,未知是否真的跟肌肉協調有關。。。繼續做物理治療治療,希望幫到佢啦,唔好再有事嚇媽咪。


PS. 兩個月幾大時斜頸非常嚴重





經鏡湖治療後條頸正返,不過山頂話爭少少,大細面。



12 則留言:

  1. 咁而家仲有無得keep住做物理治療架??
    平時係屋企有無野可以幫瞕瞕整下按下>?

    回覆刪除
  2. 有呀就係而家要keep住做,估計做到二月中。

    回覆刪除
  3. 咁好彩之前排左期到瞕瞕咋,之前睇醫生又話好番晒,但個物理治療師一試就知仲爭竹少。不過襯早治療好快好番架啦,唔好咁擔心^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀之前仲猶豫去唔去好,因為一open file 就要依足佢地程序去做了

      刪除
  4. 好彩你地留意到個問題...希望快d好番晒!

    回覆刪除
  5. 你當初係點樣留意倒架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一,二張相,你唔覺得佢條頸好側咩?好明顯架!因為轉唔到去另一邊呀。。。

      刪除
  6. 好彩你2間一齊睇,依家瞕瞕已經好得八八九九,唔好咁擔心,好快會好番晒!!!

    回覆刪除
  7. 我覺得你好細心呀, 如果我實唔會發現唔到

    回覆刪除
  8. 咁好彩你當初發現到喎,宜家可以keep住做物理治療應該好好多﹗

    回覆刪除
  9. BB成日兩頭擰, 俾我未必會發現, 你好叻呀

    回覆刪除