網頁

2013年11月22日 星期五

在地上玩耍

嬰兒教養指南話,六個月大之後就要放在地上玩,而不要再佝限在bb床或大人床上,讓他有足夠的空間去爬,去翻滾。所以近日同老公去bb店買左set地墊回來。


其實淘寶會係一個唔錯既選擇,我睇過款式非常非常多,價錢十分便宜,平均5蚊一塊左右。但因為要買好多塊,而我地現時唔方便出大陸,而要搵代收,驚在運費上蝕章,加上考慮到塑膠產品應以安全為重,最後都是決定在bb店買算了。


我地覺得面包超人地墊幾好,可惜店裡只有兩set, 得18塊,如果能夠買多兩set就perfect了。用住先,等佢地返貨,或者有時間再去其他bb店睇下啦。


有毛有翼,曉飛了~



但究竟幾時至識爬呢?



地墊啟用戈日,晴天,見客廳個光線幾好,趁機攞返部大機出黎,幫瞕瞕影返d靚相先。






























5 則留言:

  1. 暲暲係麵包超人FANS? 見你張墊咁靚,又有少少嫌我嗰張單調啲添,(又想買過)

    回覆刪除
  2. 我果張都係砌架, 不過清潔好麻煩呢

    回覆刪除
  3. 好靚呀麵包超人地墊,我之前未買地墊時,覺得有公仔的地墊太花,但依家覺得有公仔好靚啊,影相又得意d,nice ^^
    你拍得暲暲好靚仔呀,用大機真係唔同d,靚呀~~~

    回覆刪除
  4. 大機影嘅第一張好靚,暲暲笑得好開心呀

    回覆刪除