網頁

2013年11月26日 星期二

推bb車出街,心慌慌

久違了的bb車出動,不過而家推bb車出街真係要好小心,最近的新聞搞到人心惶惶。




雖然話被拐b女個阿媽本身背景複雜,被警方鎖定為懷疑目標,改變了遁查方向。但上海戈單呢?另一個四個月大男嬰,竟然在家人開既食店內,俾拐子佬抱走左。咁都落到手,好得人驚。


想像不到這種等待奇蹟出現(被尋回)的人生,會是如何渡過。。。bb咁細個,佢食開咩奶粉,點湊法,外人會知咩?佢地會點對待bb?加上而家天氣愈來愈凍。。。唉,諗一諗都覺得係切膚之痛。


記得瞕瞕好細個戈陣,大概只有三個月大吧!我已復工了,99幫我在返工時照顧瞕瞕。有日99想倒垃圾,其實一出屋企門口打開垃圾房就係,一般我地都貪方便,唔會關自家度鐵閘。而當時99拿住袋大垃圾,走到門口,回頭望一眼訓在搖搖搖椅上的乖孫,又覺得放心不下,都係拿鎖匙關鐵閘先行開,整個過程都係十幾秒。


99話時間雖短,但佢突然諗到,而且好驚有人會趁機抱走佢粒孫。佢講返我知戈陣,我仲哈哈大笑,話澳門治安咁好,我地又住高樓大廈,都唔會有外人行過我地門口,加上體驗過先知,湊仔原來好辛苦架,邊個會咁無聊抱走瞕瞕呀,佢咁煩,送俾人都無人要啦。。。


勢估唔到,今時今日回想起這件事,原來99既謹慎係必須架!自己個小朋友係身上掉下來的一塊肉,千萬要睇緊d,萬一出事已經永遠都返唔到轉頭。









9 則留言:

  1. 睇到呢D新聞真係個心都實晒,D壞人真係乜嘢都做得出,唯有靠大人自己睇實小朋友,宜家出街對眼都唔敢離開個仔一秒呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉, 遲d識行仲要睇到實添呀, 考慮究竟駛唔駛返買個警報器

      刪除
  2. 唉!見到呢d 新聞。真係想喊。好地地一個bb 比陌生人抱去。佢地喊果時果個人會點對佢。好似無法無天咁。bb 真係心頭肉。救主保祐吾好再有新聞

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一諗到bb在陌生人手上, 平時萬千竉愛在一身, 而家無辜變賤泥, 真係好心up

      刪除
  3. 如果無左個女, 我真係會唔願做人, 諗起都想喊....

    回覆刪除
  4. 無錯,bb真係自己嘅一塊肉咁,想像唔到啲人點解做得出!瞕瞕咁快著咁多衫衫啦

    回覆刪除
  5. 你update得好密, 好好心機呀!
    我都成日推bb車出去, 起碼佢有得訓下, 我地食野時都唔駛抱住呀,
    呢d新聞都好少, 又唔駛太擔心既!

    回覆刪除