網頁

2013年11月18日 星期一

迪士尼遊蹤。六個月大。下集

唔知係咪瞕瞕亦感受到旅途既疲倦,佢比平時遲左訓醒,就連爸爸媽媽已起身,梳洗完畢,執好晒d野,佢都依然在睡夢中。




難得一次黎到迪士尼,決定試埋佢既早餐,book房時唔包的,價值150HKD一位,真的很貴。其實個早餐都唔錯既,只不過相比尋晩晩餐既驚喜相比,就無咁特別囉。


為左等瞕瞕起身,我地九點半先出發去餐廳,好在都有位坐。瞕瞕識自己挨住梳化椅,可能仲未訓夠,個樣有d on居居咁。







d米奇頭鬆餅涷冰冰的,都唔係傳說中咁好食既。我地見有d白粥,想俾瞕瞕試下,但可能佢平時食米糊係甜,粥仔係無味,所以佢個樣好唔enjoy.







門口有米奇廚師同我地合照。




食完早餐見離check out仲有d時間,便在酒店範圍既公園行下,落腳架影下一家三口合照。






好多相都係返屋企之後,開電腦睇返,先至發覺人像咁細粒,呢d就係老公既攝影風格。。。汗


這天又落雨又凍,加上係星期三,攝於上午11時在迪士尼閘口,現場所見無乜人流。我地玩左古董火車,小小世界和森林河流之旅,全部都唔駛排隊,簡直難以置信。但我知平時一定爆多人,因為設置左好多欄架,應該係用來維持排隊秩序的。






雖然只係11月,但園內已整哂聖誕裝飾了。睇下12月有無機會再黎hk,我想睇下聖誕燈飾。











相信瞕瞕應該係全場最細的人仔,但佢一d都唔怕醜,係咁同人打招呼同笑笑,如果你再大個仔d都係咁就好了。


咁細個就學人搭火車,不過短短8分鐘既車程卻訓著左。






未試過真係唔知瞕瞕既底線去到邊度,開頭搭船都好地地,打直抱佢仲興奮地彈彈下。但去到一個位,見到水底有隻醜陋鱷魚浮上水面,張大嘴巴,眼珠骨碌骨碌咁轉,瞕瞕當堂扁嘴。再去到另一個位,有幾陣人造瀑布效果,故意令船隻搖晃不穩,同時火山又噴火又噴煙,瞕瞕狀甚驚恐,繼而喪喊,喊到落船仲喊緊,眼角掛住粒淚珠,猶有餘猶悸的樣子。











我地唔係刻意嚇瞕瞕的,事關佢上個月仲未識架,係最近先至有"驚"呢個概念。同認人既原理一樣,佢發展緊認知能力,再唔係往日既一舊飯。


必須一提的是,全程都係由我同老公輪流揹住,有人話過我地唔推bb車去實會死,但一來我地覺得要衝地鐵唔方便,已經要拖住一個gip了,二來瞕瞕唔肯坐,三來若真的有需要都可以在迪士尼租返架,不過到最後都無用。


總結整個旅程都沒有想像中的辛苦,其實揹住瞕瞕同我地的互動會多好多,可以即時見到佢既表情變化,可以同佢溝通,解釋佢知乜野係乜野。


一家人出遊的經歷是如此難忘,即使只係一,兩日的香港之旅都很開心滿足的了。














11 則留言:

  1. 瞕瞕被餵食白粥同爸爸對望果張好搞笑,原來瞕瞕係怪責嘅眼神 XD
    咁你地都好犀利呀,揹住個人仔都幾辛苦,好彩輸住揹同埋有地方坐下咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 佢一食d唔好味既野就冤口冤面架嘞個樣..

      刪除
  2. 再嚟啦再嚟啦, 下次嚟同蛇仔明玩啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次嚟約埋水晶梨同蛇仔明, 兩男一女整個嬲字呀!!

      刪除
    2. 好呀睇下夾唔夾到時間一齊玩!

      刪除
  3. 哈哈,雖然全家福景多人細,不過影晒全景,都幾靚呀^^
    嘻嘻...來啦來啦.....聖誕節的迪迪尼,仲靚仲開心喔^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇, 12月唔會再黎迪士尼啦... 太重皮啦.. 只係打算去第二d商場睇下燈飾, 順便shop下ping

      刪除
  4. 我同老公都想去旅行,但真的放唔低bb呢!我覺得瞕瞕都玩得好開心呀!

    回覆刪除