網頁

2013年11月26日 星期二

淘寶廿九蚊冬天bb衫實拍

有時會留意下淘寶有d咩熱銷產品,通常都好抵。之前小試牛刀買左件冬天bb衫,因為見個款幾靚,好評過千,廿九蚊仲包郵,真係抵到爛。




近日天氣漸凍,終於可以攞返出黎俾瞕瞕著。OK喎,件衫係毛絨質料,非常之厚和溫暖。如果bb已經識行仲加得意,好似個model咁得意。不過其實我都買大左,買左歲半至兩歲的size,即係話,瞕瞕明年有機會仲啱著。








件衫有好多其他色添,可能遲d我會再買件藍色,畢竟真係唔錯,值得推薦。



PS. 衰仔而家識遮住塊面唔比我影








13 則留言:

  1. 真係好抵!買大d好,出年都啱着!

    回覆刪除
    回覆
    1. 話雖如此, .. 出年肯定又會入手另一批新衫, 因為識行戈時, 會買更多... haha

      刪除
  2. 哈哈, 我都久唔久淘寶, 見到平野忍唔住買!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi 傻婷, 好掛住你呀! 你bb好嗎? 仲有無寫blog呀? 比個新blog址我地睇下啦!

      刪除
    2. hello, 傻婷, 快d比你既blog址來, 互相關注一下!

      刪除
  3. $29真係好抵,淘寶真係好偉大嘅發明 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔單止抵, 有時就係一d好難搵到既野, 淘寶都有, 真係乜都有, 幫左我好多

      刪除
  4. 好靚呀,而且好抵,你地就好啦,識淘寶真係好好......

    回覆刪除
  5. 真係好抵呀,瞕瞕著左好型仔呢^^

    回覆刪除