網頁

2013年11月4日 星期一

這世界真的有鬼

而家瞕瞕每晚都會醒一,兩次,但我又唔算辛苦,因為我只是扯高件衫,佢就識得自己碌過黎。我唔知咁樣算唔算要飲夜奶,有時佢只係啜十零下又訓著左,咁就一覺天光了。


但有一晚半夜唔知做咩,瞕瞕食左幾啖奶奶就飛開我0係度喊,為免佢嘈醒晒全家人,乃至大廈鄰居,即使多累我也勉強振作起身,打棟抱佢氹下佢。


其實瞕瞕已經識分日與夜,夜晚黑嗎嗎,靜英英,佢好少會咁,我覺得很奇怪。最奇怪的事發生了,抱下抱下佢突然0係度笑,卡卡聲。我仲以為佢扭計得逞笑出聲,但突然佢抬起頭望向我身後的天花板,哇的一聲哭了出來,令我嚇了一跳。跟住佢又變臉0係度笑,再跟住又喊。。。甚至EE Wu Wu講bb話,個情形就好似我背後有另一個人在扮鬼臉,逗佢笑,又整喊佢咁。頓時我覺得全身的血液好像凝固了,完全唔敢望我身後有咩。


我只懂緊緊攬住自己的兒子,心跳仍加速。然後唔知過左幾耐,直至感覺到瞕瞕個頭跌左落我膊頭度,我便知佢重新入睡了。我將佢放返在床上,我也迷迷糊糊地睡著了。


這令我回想起從醫院接瞕瞕回家的第一天晚上,剛生產完我躺在大床上休息,沒有戴隱形眼鏡也沒戴眼鏡,視線非常模糊。我看到一團小小的灰影在bb床床欄上移動,湊近一看,原來是一隻灰色的飛蛾。以我的科學常識,飛蛾多在秋天出没,而且盤繞在燈光之下。但當時正值盛夏,加上bb床那邊那麼暗,不知道為何會有飛蛾。


因為我怕昆虫太接近bb不衛生,所以我揚手想把牠趕走。牠飛起來,在瞕瞕頭上轉了三個圈便消失了。


隔天我告知老公此事,他說:是爺爺回來看孫孫。


99也說,如果爺爺仍在生,他一定非常疼瞕瞕。雖然我未見過我老爺,但所有人都說瞕瞕和爺爺長得很像。她說他以後還會找機會回來看他的。

13 則留言:

  1. 睇到我毛管戙~你真係好叻,如果比著妹豬半夜又喊又笑,我諗我已經驚到唔識反應

    回覆刪除
  2. 我同我家姐細個時見過幾次,我老公現在仍見到,而小朋友又敏感D,所以我地都怕一仔會見到,暫時好彩無!
    但前排試過幾晚一仔喊醒,因一仔爸去醫院探病見到....都係唔講,怕嚇親。

    回覆刪除
  3. 嘩~ 睇完有D驚~
    不過如果覺得係親人, 咁應該冇咩既, 唔會有惡意~

    回覆刪除
  4. 睇到起晒雞皮添
    我坐月時都試過自己嚇自己, 話說嗰時蛇仔明半夜都會醒, 每次佢醒我都會著咗手機望吓幾點,
    03:39
    第二晚 03:39
    第三晚 03:39

    冇遲冇早, 就係03:39
    嗰幾晚仲要得我一個, 蛇仔爸返通宵 (但我都不以為意)
    將事講俾蛇仔爸知, 佢只 "係呀"
    跟住嗰晚, 蛇仔爸都喺度, 半夜蛇仔明醒咗喊
    蛇仔爸伸手著手機

    跟住好驚咁嘅樣同我講 "03:39 呀!"
    跟住我兩公婆寒一寒

    但再跟住嗰晚就冇喇
    哈哈, 我唸純粹咁啱啫

    回覆刪除
  5. 無事無事,唔好自己嚇自己

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也想探訪你的blog, 可以開放權限給我嗎

      刪除
  6. 嘩.....望住後面又喊又笑, 好驚喎!!

    回覆刪除
  7. 真係越睇越驚,c琪你真係勇敢呀!畀我即係搵救兵啦

    回覆刪除
  8. 見到都有D驚....都係快快訓著好過!

    回覆刪除
  9. 水晶梨都試過令到我覺得"有嘢", 我就對住空氣大叫"唔好攪我個女呀!"

    回覆刪除
  10. 0_0.....好驚呀....睇完都毛管涷......
    c 琪,你好叻叻呀,如果係我,我一定會好驚........ 睇完我都有d 驚......0_0""

    回覆刪除
  11. 唔使驚呀,係親人,唔會傷害bb的。我有時都會諗老公爺爺可能會返黎睇包包,因為係爺爺第一個男孫,哈哈

    回覆刪除