網頁

2013年11月15日 星期五

表哥仔峻峻的生日會

峻峻係我阿妹個大仔,我的姨甥仔,我個仔的表哥仔。


我印象中他有不止一次到我家樓下的麥當勞參加別人的生日會。通常被邀請參加生日會的小朋友同家長都有種衝動,就係他朝自己都想搞返個。


於是我便問妹妹有無打算幫峻峻搞返個,點知又真係有喎。佢地揀左筷子基戈間麥當勞,因為可以包埋個遊樂場。不過如果係我,應該會揀家樓下戈間,假設收到禮物都易d運返屋企丫嘛。


於是趁住某日放早,我便揹埋仔仔出去旅遊塔個玩具反斗城揀禮物。睇左好耐,曾經考慮過的有大富翁,angry bird, Lego, 超人,激光槍等。。。最後揀左架滑板車。呢樣我肯定佢屋企無,希望佢鍾意啦!


在回程的巴士上,撞到Grass姨姨,瞕瞕仲係咁同佢笑,證明佢同小朋友幾有緣,但願早日聽到你既好消息。
 

我之前僅有的一次參加人地M記生日會已經係十幾廿年前,我仲好記得當時我自己一個悶悶地坐在角落,睇住其他小朋友玩,但我卻不加入,因為性格唔埋堆。沒錯,小時候的我既內向又孤僻,無諗過今時今日已經變左另一個人,真的不可同日而語。


好了,要講返正題。峻峻既生日會五點半開始,我、老公同瞕瞕五點鐘就出門口。去到清緊場,未比入,吹陣水先。


阿妹請晒所有親人出席,而我地呢代唔知係風水關係,定基因關係,全部生左男仔。加上峻峻讀的是男校,現場所見清一色都是男仔。


其實包埋個遊樂場都幾好,等小朋友玩得開心d, 包括瞕瞕,玩到唔捨得走添。















因為我幫手影相,所以老公全程揍住瞕瞕。瞕瞕竟然突然伏在老公膊頭上訓著左,哈,咁奇怪佢在屋企唔訓,呢度咁嘈竟然訓得著。






以下既內容。。。就自行看圖解讀啦!



































12 則留言:

  1. 瞕瞕大個左好多!
    咁多小朋友實好熱鬧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,小朋友無見一排就大個左架嘞

      刪除
  2. 哈哈,係咪去放電所以好瞓啲呀,挨住爸爸個膊頭就瞓著 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀因為人太多佢望來望去,有d審美疲勞,所以訓著左

      刪除
  3. 包埋遊樂場都幾好喎﹗BTW,你同你妹真係好似樣﹗

    回覆刪除
  4. 你老公抱住瞕瞕食手指果張好warm呀

    回覆刪除
  5. 嘩,老麥開生日會真係好開心啊,我之前參加過姪女的老麥生日會,一大班小朋友一齊玩,好好好好好開心呢 ^^
    瞕瞕幾時會開老麥生日會啊? 記住通知巨龍啊,我地要過來參加啊 ^33^~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 等瞕瞕返學讀書,有自己的朋友仔戈對先啦!

      刪除