網頁

2013年11月20日 星期三

某位親戚下落不明

人奶餵左五個月月經返黎,但之後又無左下文。。。


係咁既,我餵到五個月既時候,有一日月經突然返左黎,情況好正常。


而家瞕瞕六個零月,今個月無月經,遲左半個月都未見蹤影,未生之前我好準時的。其實我有用大衛同秀兒check返排卵,如果check到有排卵第十四日應該有月經,但我就係一直唔見有紅線,結果真係無月經。


為何我會如此這麼在意?並非我急住生第二個,而事實上,現階段我亦未有這個念頭。只係因為上次毫無預警,搞到一床都係,要執手尾。。。


唔知係咪同我繼續餵人奶有關,而抑制左排卵?我想知道既係,生完之後最初幾次月經係咪都唔準的,要隔多一排先準返?你地既情況又係點架?thanks!

5 則留言:

  1. 初初見到你個標題, 仲以為你真係有親戚失蹤添, 哈哈!
    呢家嘢真係人人唔同架, 有人生完之後準過之前, 亦有人嚟一次之後隔好耐先再嚟, 我又有朋友冇餵人奶, 生完到依家接近半年都未嚟, 如果你怕整污糟張床, 喺床單下面放張即棄床墊啦, 好似果陣臨生咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係真係個個唔同喎, 因為我妹妹都係餵全人奶, 但佢竟然第二個月就黎返了, 佢仲話我竟然可以五個月咁耐喎..

      刪除
  2. 我都仲有餵緊人奶(雖然好小)...
    但mc係好飄忽...一係1個月黎2次...一係就2個月都呂唔黎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我仲有餵緊人奶, 但都係好少.. 同你一樣.
      咁你以前月經準唔準架?

      刪除