網頁

2013年11月17日 星期日

迪士尼遊蹤。六個月大。上集

大假既第二日,我同老公已帶左瞕瞕去香港進行豐富的節目。


其實關於這趟旅程,有很多反對的聲音:咁細個乜都唔識,而且會令到大人好辛苦。


本身我同老公想去旅行既,但現實中發現根本放唔低瞕瞕,所以去邊度都要帶埋佢,但如果因為咁邊度都唔去,就白白浪費了這些假期,豈不更加可惜!


原來有左小朋友之後,即使去轉香港都要帶好多行李,多到唔拖gip唔得。而好在我地都準備充足,在迪士尼的兩天,天氣急轉直下,雨傘,棉褸仔一應俱在,先唔怕冷親瞕瞕咋。


好啦,將你放埋落gip一齊走,你話幾方便呢。




瞕瞕好似知有地方去咁,一朝早便表現興奮,全程都算keep 住這份情緒,令我更加覺得以後去邊都要帶埋你。


落船之前我在Facebook post左呢張相,好快就收到回應話今日好大風浪,oh, not a good news.




由於瞕瞕係第一次坐船,唔知佢怕唔怕好似媽咪咁暈船浪繼而嘔(似爸爸就唔怕),如果係就真係大檸樂。我特地幫瞕瞕戴左條大大口水肩以防萬一,哈,好得意,果然又好睇又好用。




一上船無幾耐便雙雙入睡。



瞕瞕第一次出行,好奇地四圍望望望。沿途我都有不斷同瞕瞕解釋拿而家我地搭船-去hk,搭地鐵-去迪士尼,陪媽咪等shuttle bus - 返酒店,check in - 攞房。唔理得佢明唔明都好,我想將呢樣野變成一個習慣。








到步的第一件事,當然係放低哂d野,休息一陣。瞕瞕好明顯對地方生保,一放佢在大床上就哇哇大哭。即刻抱返起佢,安撫佢,同佢玩左陣,佢就樂開懷了。


覺得瞕瞕好似我的迷你老公仔。





畢竟是迪士尼樂園的酒店,嬰兒配套設施非常週到,除左bb床,仲有bb浴盤。甚至乎餐廳都有提供bb餐具。







我地訂左米奇廚師餐廳的自助晚餐,呢排做緊promo, 只要在官網印張優惠券出來就可使用,258HKD一位,同樣質素在澳門這個價錢食唔到。







我係一個對沙律情有獨鍾的人,印象最深刻係個蟹肉芒果蟹籽沙律,超好味,另外一款係水牛芝士+車厘茄+橄欖,附帶一片米奇頭車打芝士,整得好靚,絕對係誠意之作。









即使我一向對熱盤興趣不大,但都試左牛仔骨,羊架,三文魚扒等,全部都唔錯。


















我同老公對呢餐都十分滿意。雖然瞕瞕無份食,但只要同爸爸媽媽在一起會特別開心。





飽餐後我地就向園區出發了。夜晚既迪士尼別有一番景象,我同瞕瞕一路行,老公一路錄影,記得呢d家庭片段,第時比返瞕瞕睇。








我地剛好趕得及睇八點鐘戈場城堡煙花。煙花播放之前,d燈光特登調暗左,就因為咁樣,估唔到瞕瞕突然放聲大哭。 


一朵朵絢麗的煙花在半空綻放,照亮了整片天空。亮光吸引了瞕瞕的眼球,但是佢隨即扁嘴,眼淚在眼眶中打轉,他驚恐地注視著再來的煙花,哭得一發不可收拾,更挨在我心口博命喊喊喊喊喊。。。




於是我帶瞕瞕走左入去附近的一間禮品店暫避,個公主姐姐仲送左一張靚貼紙俾佢,又氹返佢。待煙花過後,我地便一齊直接返酒店了。


瞕瞕習慣臨睡前咬下隻長頸鹿先,係佢的至愛黎架。有時佢喊緊,塞隻長頸鹿俾佢,都可以安撫到佢一陣。





單眼say goodnight.




第二天的旅程待續。









14 則留言:

  1. 玩得好開心咁喎﹗我都唔捨得丟低BB自己去旅行㗎,所以去到邊都要帶住佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 打算瞕瞕入學讀書前帶佢搭一轉飛機

      刪除
  2. 好開心呀, 咁細個去旅行, 我都好想同蛇仔明去旅行, 但怕自己HANDLE 唔到。。。。

    回覆刪除
  3. 你好叻呀, 每次水晶梨怕生保喊果時我都唔知點安撫佢, 抱又唔得, 帶埋佢玩開嘅玩具都唔得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇d育兒書教,bb一旦驚生保人或地方時,可攬實佢,將佢個頭埋在自己心口,切不可高聲𠮟斥你無鬼用之類。試下啦,好快就收聲的了,仲會好親你添,給予bb安全感十分重要,如果佢有足夠的安全感,他朝便會成為一個獨立自信的人!

      刪除
  4. 嘩,好犀利,叻叻,你同瞕瞕都叻叻呀 ^^
    嘻嘻....超似呀,你老公同瞕瞕真係一模一樣,好得意呀 XDD
    個BUFFET 好正呀,而且D 食物又可愛,係喎,有冇卡通人物跳出來同你地影相呀 ? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早餐的時候先有,寫在第二天的行程𥚃,好快就推出的了。

      刪除
  5. 暲暲玩得好開心喎!
    真係失禮,妹豬到依家都未去過迪士尼

    回覆刪除
  6. Hello~ 我都第一次來你既Blogger~
    BB超似爸爸呀~
    有左BB, 其實普通出個街, 都要帶好多野呢, 哈哈~
    我都未有機會帶BB去澳門玩下添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黎緊12月可以試下過黎呀, 感受下我地既聖誕氣氛~

      刪除
  7. 瞕瞕真係好開心喎!雖然佢可能大個未必記得,但見到佢抬頭望野個好奇眼神,都覺得點辛苦帶埋佢都值啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢聽話d仲值添呀! 有時佢太扭計, 我地都會嚇佢, 話以後邊度都唔帶你去啦

      刪除
  8. 好開心好正呀,
    我都諗住帶little k 去呀, 都係諗係咪要帶好多野...
    我同你一樣, 唔捨得放底bb去旅行, 總係覺得點都要有佢係度先開心~^^

    回覆刪除