網頁

2013年11月11日 星期一

過動症憂慮

瞕瞕出世無耐,嫲嫲同爸爸已成日話驚佢有過度活躍症,講笑咁話要帶佢做評估。當時我梗係覺得佢地實在太誇張,講真細路有邊個唔曳?唔曳你就驚咯,特別是男仔添。


但現在瞕瞕進入了一個頗難湊的時期,令我也在疑惑到底佢只是好動,定真係有潛在性的過動症?


雖則過動症呢家野,應該喺小朋友3歲讀書先至開始見章,不過亦有專家話其實過動症在嬰兒時期已可略見一二了。


根據專家觀察到既症狀,瞕瞕都好似中中地,令我在近期的日子裡,更不斷地睇更多相關既資料,為求了解清楚多些。


至於專家所講既症狀包括:


1)睡得少。


瞕瞕一直都訓得咁少,正常黎講,初生嬰兒應該食飽訓,訓飽食,日訓夜訓,而就在我坐月戈個月,佢有好多次試過連續五個鐘都未訓過,令我完全不能休息,產後抑鬱由此爆發。


放完產假三個月,我返回原職位,受到"餵奶更"的優惠待遇,好多時下午兩點九就可以放工。但我幾乎每日近到屋企,99都會同我講: 自從你8點鐘出左門口,你個仔一分鐘都無訓過。


我心裡是納悶的,邊有bb訓咁少架??保健時我鄭重地問過醫生,醫生反問返我咁瞕瞕有否表現不舒服,我話無不但止,佢仲鬼打咁精神,醫生話即係無事,可能個個bb作息都唔同。


瞕瞕唯一訓得比較長既一段時間,就係由夜晚八點幾訓到朝早七點幾,中間仲會醒兩三次,勉強訓到十個鐘。對比返同齡既bb, 訓十個鐘真係好少好少。


2)愛哭鬧


瞕瞕未至於無理取鬧,但也非常扭計。佢好細好細個時,俾人抱住要不停拍pat pat, 一停就喊。唔肯訓bb床(即使擺一陣都唔得),唔肯坐bb車,唔肯自己一個人。對於同一樣野好快就會悶,例如我揹住佢,在超市貨架前睇洗頭水,開頭佢都有興趣睇一陣,但唔夠30秒佢會迫你走,睇過第二樣。迫到你行來行去,不停地換d新奇既野。


唔肯坐bb車呢樣野真係好愁。試想像我地一家人出去食飯,我,老公,99要輪流抱住瞕瞕,眼見人地的bb都係自己坐bb車,然後一家人可以輕鬆自如地用餐,我地心裡面有點不是味兒,每餐都牛趙牡丹。


睇過BK原來亦有一些bb係咁樣的情況,有人既見解係如果佢喊有得佢喊,習慣了就好。但推得bb車出街食飯都係公眾場合,無理由由得佢喊,騷擾到人家就不太好。


不過瞕瞕被抱住會超開心,而且佢會要求打棟抱,可以睇到花花世界,心情大好時仲會周圍聊人,Aey~ 如遇上友善的臉孔回應他,他更會開心得手舞足蹈,樂此不疲。


就算無人聊佢,佢都要踩在你大腿上跳來跳去。


扮鬼扮馬功力一流。





綜合起來瞕瞕的性格是閒不下來,而且經常處於亢奮狀態。


3)到處亂爬


雖然瞕瞕呢一刻仲未識爬,但佢近日突然學識左翻筋斗,在無人教佢的情況之下。佢將頭埋在床面,拮高pat pat就碌左過去了,不停地碌來碌去,五個幾月咋!


而家我訓低埋身餵時,佢更會不停地踹我大腿,而事實佢隻腳只要碰觸到任何物件都係咁踹。就算不是過度活躍症,也將會是超級頑皮。有預感我地好快會進入看牛階段。


由於上次既斜頸事件令我操碎了心,現在我們會更加關注瞕瞕一言一行的發展。在幼兒的成長路上,原是一步一驚心。


寫左咁多野,有無覺得我有杞人憂天的成份?當然仲有一個重要考慮的因素,就是瞕瞕父系家族那邊,有過度活躍症個案,也有自閉症個案。


不論結果如何,我都會傾盡心血教好瞕瞕。

21 則留言:

  1. 现在仍然白天唔瞓吗?
    仍懷疑的,不如早d帶bb去睇專科医生,求個安心都好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要入學(3歲)先可以確診。過度活躍症全名專注力不足過度活躍症,主要評估在學表現。其實愈大訓得愈少的,而家日間最多訓個零兩個鐘。

      刪除
  2. http://www.mammydaddy.com/food_details.php?id=3292

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有去过依個網站吗?在右上角search打入”專注力不足”或其他keyword,可以揾到相关的資料

      刪除
  3. 我覺得可以睇定啲喎,咁細個BB個個都坐唔定呀。肚B初生時好鐘意瞓,不過佢大啲都唔肯坐BB車,宜家識行梗加坐唔耐架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔坐bb車真係有些可惜,因為架車都幾貴,又好用。好在係人地送架姐。。。

      刪除
  4. 水晶梨都瞓得唔多架, 佢夜晚大約九點瞓, 第二朝五點左右就會叫, 日頭最多瞓兩三次, 但每次都係半個鐘左右; 同埋佢一樣係好快就玩厭一樣嘢; 有一晚同佢玩躲貓貓, 第一次好開心, 笑到卡卡聲, 第二晚再玩, 唔so我, 我都愁緊邊有咁多嘢同佢玩, 人地d bb躲貓貓玩一百次都唔厭架......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我終於入到你個blog la, 原來水晶梨同瞕瞕差唔多大,以後多多交流好喎。

      刪除
  5. 你講嗰啲我蛇仔明都中晒..............................

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔覺喎,由你影d相覺得蛇仔明好乖咁,因為佢每次都坐定定。

      刪除
  6. 睇定啲先,或者之後會有改善?!我個包包都係日頭訓好少呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望會有進步啦。曳d唔緊要,祈禱千祈唔好中過度活躍症。

      刪除
  7. 好耐冇黎探你喇~~通常要觀察到3歲先可以確定係咪過度活躍症, 希望瞕瞕冇事啦!不過其實過度活躍症既小朋友都好精靈架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,我都要將你加返喺我個friend list 度先得。
      謝謝你的關心,其實好多人都會安慰我:曳先至叻。
      瞕瞕就係過份精靈啦!有時在公開場合令我同老公都幾尷尬。

      刪除
  8. 唔使太擔心住,宜家仲係咁細個BB,個個都係咁活躍,可能大個就會變得又乖又好湊㗎啦

    回覆刪除
  9. 唔好咁擔心,其實咁細個好難知佢有冇。瞕瞕咁精靈,可能佢係天材兒童呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾經都有幻想過有這種可能。點都好,我會俾心機教佢。

      刪除
  10. 我個仔宜家6個月大, 同瞕瞕一樣!瞓極少, 唔肯坐 BB 車, 仲要夜晚嗰覺一定2、3個鐘起一次身, 餵完仲可能要玩成粒鐘先再瞓, 人都癲

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞕瞕現在已經兩歲大,我可以看出他沒有過動症,當初是我過份憂慮了。放心吧,隨著孩子逐漸長大,一切都會好起來的。

      刪除
  11. 我個仔宜家6個月大, 同瞕瞕一樣!瞓極少, 唔肯坐 BB 車, 仲要夜晚嗰覺一定2、3個鐘起一次身, 餵完仲可能要玩成粒鐘先再瞓, 人都癲

    回覆刪除