網頁

2013年11月21日 星期四

米糊餵養紀錄

6個月大保健資料:7.8kg重,68cm身高,頭圍48cm長,啱啱好在中位生長線上,即50%。


其實瞕瞕根本極度厭奶,一日飲得10安奶,甚至沒有。但好在佢能夠以米糊當做正餐,生長線先至唔怕跌咋。


由於我係德國產品的fans, 所以用左NUK的奶樽,焓奶樽機,能恩奶粉,自然地米糊都食返雀巢牌子。


從同期媽媽的blog得知,佢地個個都餵緊米糊,咁我都分享下這方面的經驗。


我睇左雀巢營養天地戈本小冊子,介紹佢地的初階米糊(藍罐原味),可以在bb四個月大就開始俾佢試下。加上我地之前在bb展拿左超多sample(二十幾包),更加要試下。


根據醫生的講法,bb識識地坐同埋識吞野就試得。瞕瞕吞野一向好叻,事關兩個幾月時,見佢食輪狀病毒食到一滴不剩,仲俾姑娘讚。 


最初只係一兩匙,佢食到舐舐利,一星期內已變左一小碗,跟住又再換左隻大碗。佢好鍾意好鍾意食。


原來雀巢有好多隻米糊,頭先講戈隻藍罐原味,係初生米糊,適宜4至6個月食用。而bb滿6個月識厭倦原有味道,所以雀巢為呢個階段既bb設計左蘋果味和胡蘿蔔味。8個月又有蔬菜味和蕃茄味。12個月則是集合多種殼物的口味。生產商考慮得咁周全,我會繼續幫襯佢。


米糊同傳統粥仔的分別係方便,而且鈣質含量係後者的幾倍,仲添加左益生菌,增進腸道健康。當然我唔係信哂廣告商,而家我地都等待緊合適既機會,粥仔同米糊輪流一齊餵。  


我地既調配方法係6匙米糊+2匙奶粉+適量的水,一日兩餐。所以雖然40蚊一罐好平,但一個星期就食晒一罐了。我地都有d存貨,同埋鍾意它特有的罐裝(其他牌子都是紙盒裝),應該都不會考慮其他牌子了。


瞕瞕好識得睇人眉頭眼額,我記得第一次餵佢飲藍色熊仔維他命水時,因為我聞到味道唔係幾好,便不自覺地皺起眉,估唔到俾瞕瞕見到,佢又學我皺眉,仲死都唔肯開口添,收尾氹氹下先肯飲咋。


餵佢食米糊的時候,我不斷話好味道,又讃佢叻仔,佢食得好開心。轉眼間15分鐘就食哂一碗了。

























7 則留言:

  1. 我想當日係一直餵原味米糊,不過就加吓其他新鮮菜蓉同果蓉落去,感覺好似比佢D有味嘅米糊有營養

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲D煮粥仔就會加新鮮材料落去架嘞

      刪除
  2. 好叻仔喎, 我就要用膠口水肩, 因為全部lur番哂出嚟.....

    回覆刪除
  3. 一日10安??????但好在暲暲都肉肉型, 即係好吸收

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀好在佢真係好吸收,我全人奶頭一個月時,佢已由一隻小貓,變成一個吹漲了的波波。如果佢唔係因為厭奶,而家應該係一個肥仔。

      刪除