網頁

2013年12月6日 星期五

聖誕party鬧情緒

小學的時候,我很是羨慕那些父母做公務員的同學仔,因為他們可以得到政府的聖誕津貼,開開心心地揀禮物。


雖然幾百蚊並唔係多,但咁耐以黎政府的津貼額一直無乜加過,所以在二十年前幾百蚊已算很多很多,夠買一整年的玩具,滿足哂小朋友的願望了。


而家都自己做左公務員,個仔可以享受這種待遇,我也很替他感到開心。不過瞕瞕仲細乜都未識,由我幫佢揀左同保管住先。


除左聖誕禮物,公司仲搞左個員工聖誕party,可以帶埋家屬去。由於老公要返工,得我單拖瞕瞕去,好在同事唔怕麻煩,車埋我地去。


對於個party,真係期待左好耐。記得舊年大住肚參加party,睇住同事們帶小朋友出席,現場一片歡樂的氣氛感染了我,我就覺得到時都一定會帶自己個bb去。


其實我都唔怕麻煩,雖然要帶好多野,bb車,媽咪袋。。。etc,而且亦預左湊住隻b無啖好食,但只要開心就行,話哂亦係第一次帶瞕瞕出黎見人。


可惜一切同想像中相差太遠,事與願違。瞕瞕可能怕生保,全程喊足兩個鐘。


係,一d都無誇張,就係唔停咁喊左兩個鐘,見人喊,有燈光喊,播音樂喊,司儀講野喊。期間用過所有方法都唔得,放bb車喊,抱住喊,孭住喊,餵奶喊,換片喊,就算帶住暫時離開會場,在外面行左個圈都喊。


佢要我走呀,返屋企,最後一上返車就完全唔喊。


喊喊喊喊喊,勁扭計,喊到眼腫同抽筋咁滯,雖未至於令我發癲(我EQ好姐),但也倍感受挫與無奈。


環看場內亦有同年紀既bb,但無一個會係咁既情況。例如車我黎既好同事,我地係同期生,佢個b女都係同瞕瞕差唔多大。人地就好乖,任抱唔嬲,仲笑添。我成日都讚佢d仔女好乖架,咁乖唔怕生多d啦,所以佢在三年間生左三個,哈哈。





而我一個已經夠了,講真的,認真的。




同事話,要耐心聆聽bb的哭聲,觀察其肢體動作,嘗試了解其哭鬧原因,從而給予適當安撫。但事實就係佢都有眼見,好難搞。佢認為瞕瞕超硬頸,超有脾氣,咁我都認同,每個細路本身性格都不同,可能天淵之別。


另一個同事就話佢個仔當年都係咁,仲話係聰明的表現。佢既看法係,哭鬧代表有要求,愈哭鬧代表要求愈高,他朝對自己也定必會有相應要求;對週遭環境抗拒,則是感官敏官的表現,將來觀察力強,感情細膩。。云云。佢既結論係,總之呢d都係聰明的表現,忍下啦。


我將此番說話轉告99,佢聽完後,感嘆了一番:但係難湊呢。


點都好,目前瞕瞕的確進入了一個頗難湊的時期,明顯有分離焦慮情緒。有時一見大人轉身就喊,甚至放低換片都喊,都幾得人驚。d書話大大下就好,希望這段時期快快過去。


本身仲幫瞕瞕著到好靚添,但佢都唔出得大場面。返到屋企仲要嬲霸霸,唔睬人。






14 則留言:

  1. 暲暲開始大個仔有情感發展,所以先會用喊來表達佢鐘意唔鐘意,媽媽應該開心呀﹗

    聽你咁講,我估佢可能係陌生地方,又一次過見咁多陌生人,無乜安全感,下次試吓出去之前一日開始同佢講會帶佢去邊會見到咩人,叫佢唔使驚有媽媽係到陪住,佢哋其實識聽㗎,而你就盡可能係佢視線範圍內出現,之前燒腩仔都會見到陌生人驚到喊,不過我見佢一唔對路就會搵其他嘢分散佢注意力,等佢唔記得咗驚同喊﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實見瞕瞕對乜都有反應,唔再係一舊飯,應該開心既。講真我有同佢講去party d 野架,講足一個月添,只是現場真的嚇親佢,加上當時我全程都無離開過佢,用盡所有方法氹佢,但最終點都係束手無策,我仲未諗到有乜好方法。

      刪除
  2. 暲暲唔喜欢果度呀!
    好似一仔前排in一学校,勁喊,一離开就唔喊了。
    bb喊,都係盡量揾其他玩具或遊戲分散他的注意力!
    記得一仔分離焦慮初起時係9個月大,勁喊,一次無意中和他还躲貓貓,我躲在門后,問他”一仔一仔,媽妈係过到?”,隔一兩秒伸個頭出去,答"媽媽係到",一仔先笑....到一仔識行時,佢有時专登躲埋,等我問一仔係边度呀?揾到佢時,佢好开心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 我知瞕瞕唔鍾意戈度. 如果佢識得講野, 佢一定會拉住我走.
      話說分離焦慮呢家野, 上個月, 即瞕瞕6個月大時, 已開始發生了!
      躱貓貓遊戲, 都有成日同佢玩呀, 仲笑到卡卡聲. 我呢埋, 問佢: 以? 媽咪消失左既?? 佢個樣想喊.. 我出返黎: 哇! 媽咪又出現返~ 佢就笑個不停
      佢應該仲未了解事物"恆存"的既念, 或者遲些少會好d

      刪除
  3. 水晶梨都係咁呀, 連返婆婆度都喊, 已經係個個星期都返去了....
    我發覺喺outdoor佢見陌生人都冇乜嘢, 一去到indoor就開始哭鬧, 呢個星期日我都同佢去party, 好驚佢又係喊足全程.....

    回覆刪除
    回覆
    1. bingo! 一樣係outdoor唔怕, indoor唔得

      刪除
  4. c 琪,你好叻好勇敢,比在我,可能一早驚到帶埋bb 走人..... LOL....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,一個勁怕醜,一個唔知醜。其實都有諗過走人,因為驚騷擾到其他人唔好意思。。。but諗返起瞕瞕第一次落水沖涼都係喊到好似劏左佢咁,足足成個月先唔怕,都係習慣黎架姐。。。唔通因此唔沖涼咩。抱住呢種信念我會帶佢去更多地方添,希望操fit佢。

      刪除
  5. 瞕瞕著得好有聖誕氣氛呀!試下多啲帶佢出街,見多啲人,慢慢習慣左就唔會驚了

    回覆刪除
  6. 暲暲可能怕生保, 試下同佢接觸多d吾同人/環境可能會好dd!

    回覆刪除
  7. bb 嘅嘢, 真係估佢唔到
    唔好氣餒啦, 每個bb 都有哭鬧嘅時候, 你單拖帶住佢, 好叻呀
    蛇仔明又係, 有時見到陌生人大喊, 有時又出奇地會周圍聊人玩, 見到陌生人都笑
    想佢訓時佢又鬼打冇咁精神, 想佢醒時佢就搖都唔醒

    有時bb眼訓時會怕生保多啲架, 下次試吓差足電先帶佢去街丫

    回覆刪除
  8. 我諗佢係唔舒服先喊呢... 係咪出牙仔?

    回覆刪除