網頁

2013年12月30日 星期一

準時出牙仔

回想起今年年頭,挺著個不大的肚子照結構,時光竟一下子晃到年尾了。這是我人生經歷得最多的一年,因為我終於生左個仔。老公講過,我們是永遠都不會知道父母有多愛我們,除非等我們自己都有了仔女,怎麼現在每次一想起這句話,就會感到鼻酸的呢。


還記得照結構的時候,鬼佬醫生(Martins)同兩個實習醫生解釋,話我肚裡面個bb既姿勢,直頭同教科書一模一樣,各項指標也是標準中的標準,是難得的、現成的好教材,於是兩個醫生仔趁機好好學習,禮貌詢問了我之後便落手認真地照我個肚。


知道自己個bb咁健康,有什麼比這更重要!那一刻我是極其安慰的。 


瞕瞕出世至今,一直處於生長線的50位置,誠如當初醫生所預言,這個bb是標準中的標準。及後佢每樣發展,都係跟住育嬰書前進。所以有時我睇d書話bb幾個月大會點樣點樣,一到戈個月,瞕瞕真的會咁樣咁樣。


其中有一樣野,就係出牙仔。書話bb約在六個月大,開始出右下第一隻門牙。五個幾月時我地見乜都未有,期間99成日問點解無出牙,仲話駛唔駛帶佢睇醫生開d鈣水,我又覺得無咁既必要,早少少遲少少應該都唔會有問題,聽同事講佢個女一歲四個月先出第一隻牙,咪又係咁精靈可愛。不過後來瞕瞕上山頂做第一次物理治療時,被細心的治療師發現原來牙肉上已出左一角白色,果時瞕瞕啱啱好六個月大。


跟住隻牙仔愈生愈快,滿七月大又出左第二隻。


試過好多次想影低瞕瞕第一隻乳牙,但實在很有難度,呢幾張算係影得較為清楚的了。











8 則留言:

  1. 六個月大出,正常!
    一仔要十個月大先出呢!
    一歲四個月先出,之前真係擔心c爸妈啦!
    Happy N ew Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 只要在range 以內我都唔會擔心
      不過同事又真係遲左少少, 唔知關唔關血統既事, 因為佢地係鬼, 戈時佢都不斷不斷問人, 好在最後都出左, 無任何異常
      2014新年快樂~

      刪除
  2. 水晶梨第二隻一d跡象都冇呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者過幾日就有,小生命好神奇,會突然出牙,突然識坐,突然識爬。。。

      刪除
  3. 恭喜瞕瞕脫離無牙仔行列

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!唔知佢幾時又脫離光頭仔行列呢?

      刪除
  4. 瞕瞕真係好標準呀,唔洗媽咪擔心真係叻仔!
    肚B樣樣遲,搞到我曾經都好擔心架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明你既擔心呀,而家瞕瞕七個半月,坐同爬都唔叻,我都有d擔心。

      刪除