網頁

2013年12月26日 星期四

平安夜自助晚餐小風波

去年的12月24日,我同老公在英皇撐枱腳慶祝佳節,當晩仲係我第一次feel到胎動,肚裡面的bb似在告訴我一切平安,那種感動與幸福真的無以復加。。。


今年的同一時間, 小生命已經變成左一個實實在在的人仔,我地一家四口,三代同堂決定外出好好地食返餐,順便感受下聖誕氣氛。由於老公指定要book新馬路的餐廳,本來心目中首選MGM,新葡京,可是早在一個月之前爆哂lu,退而求其次揀左新麗華酒店。


落訂之際講好左要留窗口位,因為那邊可以望到璀璨街景。晚餐時間為6點半到9點半,我地準時6點半就到達,但知客姐姐卻將我們帶領到另一間房的盡頭,俾左張臨時加開的枱我地。那邊的空氣較為焗促,喇叭音量又大,令瞕瞕非常扭計。


這一切與當初想像完全不乎,我們即時反映了情況,無奈知客姐姐話因為fully booked,每張枱都有自己的編號,是不能更改的。雖然這令我們大惑不解,但亦明白有d野唔係guaranteed,又唔想影響到食飯興致,只好將就下了。


開餐前影下相先。瞕瞕見張枱上面有玩具,立即非拿不可。我地便幫佢戴左頂皇冠紙帽,塞左個哨子俾佢,仲有個卜卜槌,卜左兩野佢睇,佢卡卡笑,之後就識自己揸住卜,卜下枱面,仲識卜老豆阿媽。。。-_-








食食下有聖誕老人過黎派禮物,矣,乜依個聖誕老人咁似爸爸既?唔通係爸爸扮聖誕老人氹我開心?講真佢同老公竟有幾分相似,唔怪得瞕瞕係咁睥住佢。




7點半,突然手機響,原來係新麗華酒店打黎,意想不到這的是,佢地竟然問我地幾點先會到,因為留左窗邊戈張枱俾我地,但咁耐都唔見有人到。


呢個電話令我地十分不滿,咁即係點??咪即係個知客姐姐根本無check清楚,就將我地當左walk-in客處理囉。


呢一餐真係食得非常之遺憾,不過在結帳離開後,回程中見到美麗的燈飾令瞕瞕好興奮,紮紮跳四圍望,總之個仔開心即係我地開心,情緒都平靜下來。




半夜瞕瞕喊醒我,我氹佢訓返自己卻訓唔返,便趁機寫左封電郵俾酒店。


神速地,中午已收到酒店經理的回覆,在佢地理解左事件經過後,便找到相關職員直斥其非,又解釋說該職員是新上任,經驗不足先會咁,佢地會加緊培訓,最後致以萬二分歉意,承諾同樣的事不會再次發生,如再次光顧,會打個折俾我地。


其實我地心中的氣都煙消雲散了,不過我諗短期內都無乜機會再食自助餐,甚至再到2014年聖誕節都無,因為到時未必唔駛返工。加上而家食自助餐愈黎愈貴,特別逢呢d大節日,收費往往推到一個很不合理的價位,重點仲要揍住隻不懂事的小b,食乜都係牛趙牡丹,這一次同成家人一齊試過就算了。







4 則留言:

  1. 希望呢段小風波無損你地三代同堂慶祝聖誕既雅興啦﹗祝你們新年快樂,生活愉快﹗

    回覆刪除
  2. 無事啦!其實睇返d相都覺得一家人一齊好開心呀!
    多謝你成日留言俾我,我都祝你新年快樂!

    回覆刪除
  3. 舊年大肚之前去過MGM食, 反而d凍海鮮麻麻咋; 話時話, 好耐無嚟澳門了, 大肚之前我一年嚟3, 4次架, 好多好嘢食呢!!

    回覆刪除
  4. 嘩,唔ok啦,個侍應咁架,求求其,好衰......
    新上任又點,唔可以咁架麻..... MGM話晒都係好好的酒店啊.....><""""

    回覆刪除