網頁

2014年3月25日 星期二

你地個bb食幾多?

有日,在Facebook 媽媽group見到有人提問如下:


我個仔一歲兩個月大,每日已經食三枝奶每次5安,同兩碗粥仔,體重都仲係唔達標,點算?
 

此話一出,即被其他媽媽狂插:乜你以為你個仔咁就食好多??應該咁樣咁樣咁樣。。。


的確,瞕瞕現在十個月大,每日固定食三枝奶每次7安,同兩碗爛飯仔(不是粥),有時食飯後會再補返4安奶俾佢,還有一粒笑牛牌芝士,一份果蓉。




比較之下,瞕瞕睇落好似食多好多?但瞕瞕都係僅僅夠重咋!而且我尚在不斷想怎樣可以令他吃多些。所以我好肯定那位媽媽的仔仔一定算食得少,好在佢問一問人,也有很多人教佢點做了,相信她會努力的。


你地既bb情況又係點呢?而家食野食得幾好嘛?


PS. 泊埋爸爸度真係好細粒,竟然被問是否ps過張相,原來我喺人地心目中係咁無聊-__-



13 則留言:

  1. 瞕瞕單手嘆奶張相好正, 成個濶少咁呀
    蛇仔明每日3奶2粥, 奶飲8安, 一份水果, 有時食少少麵包
    我覺得每個bb吸收力唔一樣, 而且身型呢啲嘢, 同遺傳有莫大關係, 所以都唔需要被體重同食幾多去困惑自己, 去比較, 只要make sure bb 飲食均衡就ok
    我同蛇仔爸都大隻型,
    所以可能因此蛇仔明都大件頭啲 :-p

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實bb幾大個,應該食多少,本保健手冊有寫架,瞕瞕食緊最低既份量。by the way, 佢而家識自己渣奶樽,我覺得好方便

      刪除
  2. 瞕瞕歎奶果張相好鬼梳乎呀~~
    我覺得BB重唔重真係控制唔到,肚B不嬲都大食,之前曾經上到95%生長線,跟住宜家一路跌,有幾個月直頭冇重過添。但佢仲食緊3餐8安好,2餐碗幾杰粥,餐中間仲食咁食野架!
    其實BB發展有太多野可以擔心,所以佢健康活潑的話,體重就唔洗太擔心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 重點係個媽媽以為自己既bb 點解食咁多都咁瘦,係咪唔吸收?但原來比較之下佢bb食得太少了,吸極都係得咁多,所以佢要努力增加bb食量囉

      刪除
  3. 水晶梨食得仲少呀, 佢病之前, 3奶裡面, 有兩餐係180ml, 一餐係100ml, 加一糊一粥, 每次約一碗咁咋; 我好肯定比其他BB食得少, 但BB唔食都無辦法逼; 有其他方法令佢食多D嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞕瞕仲衰呀,佢通常食60ml就想玩。。。係我用左汪培珽老師的方法,邊食邊講故仔氹佢,先至不知不覺食到210ml咋,詳情你可睇返我上一篇blog

      刪除
    2. 我有睇呀, 但講故事對佢唔WORK, 我呢一個月以嚟, 每晚都抽少少時間同佢講故事, 但佢完全冇理我, 不斷拍本書D公仔, 有時又想反轉本書.....

      刪除
    3. 可能我在瞕瞕好細個時就開始同佢講,所以佢聽故仔都比較唔抗拒。。。那時他剛滿月,我就拿一些黑白的圖片給他看(聽說能刺激新生兒視覺細胞),其中有一張係太極圖,我就借題發揮,同佢講下張圖片既淵源,又同佢講下媽咪中學時真係學過打太極,而家政府部門做野又成日耍太極,仲有呀,大家樂戈個鴛鴦飯其實都係一個太極圖來的。無乜所謂,難得瞕暲肯聽。講故事一樣,其實成個故事好簡單,但中間我加插左好多野入去,包括動物叫聲既配音,每次去到呢d位,瞕瞕都係咁笑。

      刪除
  4. 哈哈~~~我忍唔住笑左!!點解會問得出張相係咪PS過架!!!!!好搞笑呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係囉,我覺得好無奈,苦smile 😌

      刪除
  5. 暲暲歎奶個樣好大少呀﹗呢D相真係睇極都唔厭,大個就影唔返﹗
    其實個個BB都有唔同嘅飲食要求,佢哋食得多都唔代表會重得快,不過唔肯食而食得少的話又的確係幾令大人擔心

    回覆刪除
  6. 我包包都係食得少,厭奶中,每次只飲4-5安奶,所以我唯有加多一餐畀佢,少食多餐。其實依家訊息發達,做媽媽嘅真係要留意多啲bb info啦,無理由食幾多都唔知!

    回覆刪除
  7. 暲暲食既份量ok啊!只要肯食,又食晒就得啦!
    一仔個小表姐讀三年级,食成個鐘,又要催先食晒碗飯,所以,我对一仔能又乖又快食晒,但体重只在50%缐,絕对無怨言!

    回覆刪除