網頁

2014年3月31日 星期一

清涼初夏。十個月大

近日氣溫都有25度以上,大人穿了短袖衫,我們也一起幫瞕瞕換季囉。不過亦有很多人說我們怎麼那麼早讓孩子穿短袖衫,有些人甚至仍在幫孩子穿薄羊毛底衫。


哎,小朋友都會熱架!保健時姑娘講過,bb比大人著多半件就夠了。去年暑假我和老公用厚包被包住剛出生的瞕瞕去睇保健,比姑娘插到飛起。


半件,我的理解就是裡面著返件背心仔底衫。我睇左好多款,覺得西松屋是最好的,因為它料薄,代表透氣通爽,它的設計是包屁哈衣,可以保護小肚子不怕著涼。而且我喜歡純白,感覺很乾淨。




至於面衫,我特別偏好Jumping beans這個牌子,面料好不用多說,其實就是很有彈性和不掉色。而且它的圖案是外國設計的,很耐看,有趣味性還帶點幽默感。



我一手入了7件,好似好多,實則不然,瞕瞕除了訓,就是動來動去,成日玩到一身汗,每日要沖兩次涼,加上呢期潮濕多雨,d衫晾三日都唔乾,7件根本唔夠囉。











誠意推薦給大家,在淘寶上打"jumping beans" 就能找到,瞕瞕身高75cm, 重20磅,穿18M剛好。建議不要買太大了,甚麼買大幾個碼可以著兩年的這種想法,是不實現的,合身才能顯檔次。




5 則留言:

  1. 同意~ 呢幾日香港落雨又陰涼, 我唸住買件防水風褸仔俾蛇仔明, 點知蛇仔爸不斷碎碎唸, 叫我買大兩個碼 -_-, 我同佢講其實買大冇意思, 太大衣不稱身咁唔舒服, 我估唔到今時今日我老公竟然有啲咁呀婆嘅思想囉 -_-

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公都係咁的,佢話以前d老人家有個秘訣就係幫小朋友買鞋買大幾個碼,咁就可以著多兩年。。。佢都傻傻地,唔驚著壞腳咩?況且新學年穿新鞋,精神爽利,也是一件高興的事,衣不稱身對於身體是一種負擔負擔,父母會被人笑的

      刪除
  2. 我啱啱搵緊背心底衫買比妹豬,等我又去淘寶睇吓先,多謝分享

    回覆刪除
  3. 我包包怕熱,現在只穿一件短袖夾衣加褲!加多半件都濕哂呢!白色底衫仔都好似幾好喎!

    回覆刪除
  4. 我隻燒腩仔已經熱到著一件長䄂都嫌多,坐係playmat玩都一身汗條頸嗱到紅晒

    回覆刪除