網頁

2014年3月19日 星期三

托兒所報名風雲

澳門同香港一樣,三歲讀k1。但事實上,大部份家長都唔會真係等小朋友三歲先去諗k1既野,佢地早早就會安排小朋友接受學前教育,香港有N班,澳門有相類似的托兒所。


不過香港的N班要按考試表現錄取,澳門則是抽簽制。


點解要比小朋友返N班或托兒所,最主要的目的是為左考k1舖路,其他原因還有學習自理、群體生活云云。。。我不準備詳細解釋了,其實大家都心裡有數,這裡我主要想介紹一下澳門這邊的情況。


澳門的托兒所分政府資助和私人兩類。由於私托稍貴,又不受政府監管,所以我只打算幫瞕瞕報政府戈d。


被政府資助的托兒所也有很多間,當中我會報母親會,婦聯,工聯和仁慈堂(排序按心中意願)。現時的競爭非常激烈,每間大概派2000份報名表,卻只有100多個名額,甚至只有幾個。


以下是它們的環境,相片和video比文字更具體,托兒所係點樣的,裡面做d咩學d咩,大家可以一齊了解下。


母親會





婦聯




工聯



仁慈堂





我選擇這四間大都是比較近屋企,而且它們有一個共通點是報名手續便捷(上網或投箱),足以反映其質素,不像有些托兒所的報名表也要買,好似搶錢咁,可憐天下父母心,為求一席位,他們凌晨一點便在排隊等朝早九點開門攞表,真係變態。







我報得四間算少,其他父母通常漁翁撒網報十幾廿間的,當然他們中簽的機會比我大啦,但我又不想那麼怪獸,唔知瞕瞕有無得讀呢?最遲五月份已有分曉,你們給我一個祝福吧。

13 則留言:

  1. 宜家做父母真係好辛苦,希望暲暲抽到好嘅托兒所學位啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀托兒所只係一個開始,將來學習的路還有很長~

      刪除
  2. 嘻嘻,我老公都係澳門人,不過小學就黎左香港!

    回覆刪除
  3. 原來澳門同香港一樣都要爭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀澳門的發展愈來愈趨近香港,遲d仲有統考

      刪除
  4. 澳門都要爭,不過抽籤都算公平唔會話細B輸蝕啲,但本身叻叻嘅就反而冇左著數!
    希望瞕瞕都有得返托兒所啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b唔會輸蝕, 因為托兒所收3個月至3歲, 好多家長都唔捨得咁細個就送bb去托兒所, 所以反而愈細就愈有機會收. 而且細b係可以直升, d立已經留晒比佢地. 如果你等bb大個先去報仲點會有位? 其實托兒所的原意係幫雙職父母照顧小朋友,但不知曾幾何時, 社會已變質, 個個都以托兒所為k1踏腳石, 競爭便變得非常大.

      刪除
  5. 回覆
    1. 這幾間都是全澳最好的托兒所. 我不是為了人有我有先送瞕瞕去托兒所, 所以如果質素只係一般戈d我都唔報啦, 我寧願自己在家裡教他

      刪除
  6. 你呢幾張相裹面竟然有我個女。哈哈。

    回覆刪除
  7. 原來真係咁大競爭!我想唔想做怪獸家长,但今年申請了六、七間,得一間有offer、一間reject、其余waiting 后,今年我都要報十幾間啊!

    回覆刪除