網頁

2014年3月13日 星期四

山頂醫院close file

2月26日,是山頂醫院幫瞕瞕條頸做最後評估。因為只有星期三下午,才有專門睇小朋友的物理治療專科門診,所以我提早下班,帶瞕瞕去見醫生。


誠如我所料,鬼佬醫生檢查了一輪瞕瞕條頸後,用五個字做總結:唔駛再黎啦。


從此,瞕瞕斜頸一事便真的close file。其實自第一次接受治療以來,到這一刻都橫跨了半年時間。山頂這邊跟鏡湖是完全不同的,有機會再講返當中的經歷。


帶著一身輕鬆的心情回家,途中經過華士古花園,牆壁上是古老的石牆,瞕瞕突然伸出小手想摸。。。正常人一眼都知道,灰灰暗暗,凹凹凸凸,摸上去會是粗鞋的感覺。例如我們伸手進一個袋子,摸到比掌心小的,圓圓的,林林的,頂上還有一條蒂,我們會猜想是一個蕃茄,這就是"統合感覺"的一部份。


然而對於一個嬰兒來說,他是不認識的,他需要透過每一樣刺激,才達到每一種認知,刺激得愈多,就認識得愈多,發育中的大腦像海綿一樣,如果能不斷地給予刺激,或會變得更聰明。因此在沒有危害的情況下,我都盡量讓瞕瞕感受下一些對他來說新奇的事物。


於是我便停低嬰兒車,貼近一些石牆,比佢摸下,他小臉上馬上露出滿意的微笑。


公園裡還有其他兒童遊樂設施,我抱住瞕瞕sir滑梯,佢好似仲未幾識玩,不過佢更有興趣看著面前嬉戲的小朋友。佢一見人地走來走去,就興奮得手舞足蹈,真是一個好現象。

9 則留言:

  1. close file就好啦!
    認同無危險下俾bb探索一下,總好過活係溫室中咩都唔接觸^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀,睇見同瞕瞕一齊治療的小朋友,用左超過一年的時間都未好返,我覺得很感恩,並有些想喊的感覺,希望我地我母子會愈活愈強,愈活愈精采~

      刪除
  2. 太好了,恭喜呀,咁你就可以放心晒啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而家真係多左好多時間做其他野,最重要係心情好左^^

      刪除
  3. close file真好呀~~ 唔駛擔心喇﹗

    回覆刪除
  4. 瞕瞕叻叻,好番晒就好啦 ^^

    回覆刪除