網頁

2014年3月21日 星期五

餵故事書長大的瞕瞕

瞕瞕食奶的時候不專心,好多時只食一兩安奶便唔食掛住玩,於是我便效法汪培珽老師,一邊餵奶一邊講故事。


原來真的沒有不喜歡聽故事的小朋友,瞕瞕聽著聽著,一枝七安的奶便不知不覺地食完。


為了方便我一手抱著他,另一隻手拿著書,所以我揀了手掌大小的布書。


這套書真的很好,在淘寶買三十元四本,英文內容,故事性強,色彩鮮豔,封面的動物還是立體公仔來的。在瞕瞕好奇地摸著這個公仔的同時,我還順便教他,這是眼睛,耳朵,鼻子,尾巴。。。










10 則留言:

  1. OK喎~有無LINK呀? 等我都淘定比妹豬妹妹先

    回覆刪除
    回覆
    1. http://item.taobao.com/item.htm?id=17479422071

      刪除
  2. 暲媽你真係好有心機
    你會做啲學術上嘅教育, 我好漸愧, 有時攞起本書同蛇仔明講, 佢表現得冇興趣, 我就會放棄架喇 -_-

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔係做d咩學術野,現階段我只不過想從講故事之中,培養瞕瞕的專注力,因為專注力對一個人的一生太重要了!至於從故事裡面學習道理和認字,遲點等他較懂事才算吧。
      大約七至八年前,我在中央圖書館負責推廣工作,教小朋友怎樣利用圖書館資源,也有為他們講過故事,我留意到有認真聽緊故事的小朋友,眼神在閃閃發亮,似在告訴你故事書的世界有多吸引,我很希望將來能把那個美好的世界給自己的孩子。
      可能蛇仔明這一刻未明你的心意,嘗試多一段時間,他會漸漸愛上的,畢竟現在才開始。

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 好靚好得意呀,隻豬仔好可愛呀.....可惜我唔識淘寶....鳴鳴....><

    回覆刪除
  5. 瞕媽,我想問你講故事係要讀英文內容,定係自己演繹?

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己演繹(認字階段時才適宜照字讀),以馬仔戈本為例,大意我會咁講:
      有日姐姐去到馬棚,佢見到馬馬,就同佢say hello,同一時間我捉住瞕瞕隻手揮幾下,話見面要say hello
      姐姐話今日幾好天,不如出去行下,跟住模仿天氣先生講晴天把聲:啊,噢~
      姐姐騎左上馬馬度,叫佢快d,慢d...馬馬咯咯咯咯聲咁行路,嘶叫幾下(瞕瞕每次聽到我扮馬既叫聲都笑到碌地)
      前面見到一棵樹,好啦,要捉緊馬馬,一,二,三,跳過去
      過左棵樹之後來到河邊,馬馬覺得口喝想飲水,有隻鴨鴨游左過黎,佢話:hello馬馬,我地做好朋友好唔好呀?
      由於瞕瞕識聽 "好唔好",同埋只識搖頭,所以佢一聽到好唔好,一定搖頭.此時鴨鴨知難而退,咁算啦,我地聽日再做好朋友啦
      其實呢個時候,天都差不多黑了,姐姐同馬馬都要趕返屋企,聽日先再出黎玩過!

      刪除
    2. 嘩,原來係咁,多謝你教我,等我都試下先!

      刪除
  6. 一仔对聽故事又係無興趣,我都有d氣累,但見你咁介绍,我又淘下先!

    回覆刪除