網頁

2014年3月10日 星期一

發燒記

bb六個月大開始,母乳中的成份會有所改變,脂肪含量減少,最有價值的依然是抗體。


自從斷奶之後,話口未完,瞕瞕就即刻病左,是流感。早上佢不斷打噴嚏,中午流鼻水,傍晚在家探熱37.5度。


表面上好似只係少少傷風,但跟家人商量後,都係決定帶佢睇醫生,因為覺得佢會繼續黎料。


分流姑娘話37.9度,是低燒。見左醫生便到藥房取藥,有一枝抗過敏收鼻水的藥水,一枝洗鼻液,一盒塞肛。


果然不出所料,半夜兩點聽到瞕瞕叫喊,佢扶住bb床圍欄企起身,兩頭望,係咁搵我。






我幫佢一探,40.1度,不得了!高燒喎。塞左肛,貼了退熱貼,飲水。。。做完呢d野我訓唔返,我終於明點解人地話bb發燒阿媽無得訓,每隔一陣又要再探熱,睇下佢點,原來徹夜照顧一個小朋友真係唔容易。




好在見住d燒半度半度咁退,加上瞕瞕好生性,生病都照顧自己,不斷餵自己飲水,終於臨天光,37.2度退晒燒了。



近期好多人流感,大家都要保重呀!

14 則留言:

  1. 唉,做左mama後,超驚阿b生病....果份擔心真係難以形容,愈來愈想唔通以前d 人點解咁叻可以一生生咁多個,究竟如何照顧 ? 因為一個都已經好唔簡單了.....呼....
    c 琪,瞕瞕好叻仔,識自己飲水,最近天氣真係要好小心.....希望大人細路都身體健康喔....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得以前的女人好勁,咁你仲諗唔諗住生多幾個?

      刪除
  2. 瞕瞕好乖呀, 肯飲水, 咁快退燒, 叻叻! 我都怕一停奶佢就病, 所以盡量想遲D先停

    回覆刪除
    回覆
    1. 有能力做得到就繼續餵啦!至少餵到一歲,但我估斷奶時你都係非常唔捨得

      刪除
  3. 高燒还要用暖毛巾印下d手手脚脚摺位、頸,幫助退燒呀。
    希望暲暲快d好番晒,唔驶媽媽咁擔心!

    回覆刪除
  4. 希望暲暲快啲好返啦
    尋晚蛇仔都冇啦啦發燒, 成晚唔敢訓, 雖然我唔係醫生做唔到啲乜, 但就只想make sure 佢唔太嚴重
    暲暲好乖呀, 蛇仔明唔肯飲水呀................有時我都會自責, 係咪因為唔食人奶就容易病, 但冇辦法啦, 收咗嘅奶冇得救, 唯有事事小心啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在QQ有一個group,當中好多媽媽仲餵緊人奶,而且仲成日漏濕,有時我幻想,如果我一直有餵,係咪都會咁厲害呢?不過算啦人地是全職媽媽,無得比哦

      刪除
  5. 我包包上一次打針都發燒,雖然唔算病,但我都無咩訓睇住佢,所以深深明白!真係好怕小朋友病!瞕瞕好乖,肯飲水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦算佢啦,肯飲水仲肯餵自己!

      刪除
  6. 暲暲好返未?
    做媽媽有時真係好矛盾,明知要佢去病吓去打病菌先會大同有抵抗力,但又硬係唔想畀佢病怕佢辛苦,希望暲暲打完呢場仗會大個仔咗叻咗啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生流流長,可能病病下我會慣。。。不過話時話,瞕瞕發完燒,竟然長高了4cm(距離對上一次度高是15日前),真係叻左!

      刪除
    2. 佢哋好多時都係病完就忽然叻咗㗎﹗

      刪除
  7. 燒到40.1度,媽咪一定好擔心啦,好彩瞕瞕叻叻又肯飲水,咁快退左燒!

    回覆刪除