網頁

2014年2月27日 星期四

始終都要斷奶

2月23日,我飲了咖啡去收奶。然後這幾天沒有餵了,不過就在這幾天,我不停地想著過去能餵人奶的時光。




要斷奶真係好唔捨得。


這種感覺就好像在我做最後一次產檢時那樣失落,因為我很懷念瞕瞕在我肚子裡的感覺。


當我躺在產床上又很懷念胎動的感覺,我知道是最後一晚去感受了。


不過那些懷念的感覺,很快就被瞕瞕出世後的忙碌取代了。


總是這樣,生活不停地向前走,不斷會有新的事情出現,一刻也不能停下來,所以,我個blog叫做"Without a Pause", 意思就是"沒有一刻暫停",而儘管我是多麼想駐足觀看。
 

但時間會從我指縫間溜走,不管怎樣也留不住的。


幸而好多新事物出現,令我將心思放在其他地方。


我99個妹(即係瞕瞕個姨婆),2月28日從澳洲回來澳門,在我們家住兩個月。要招呼佢,所以,我應該唔得閒再感慨了。






10 則留言:

  1. 咖啡原來可以收奶????
    我最明明你呢刻感受
    我之前飲咗收奶茶, 往後幾日都仲會谷奶, 於是我就用 "清少少等自己冇咁辛苦" 做藉口, 每日都揼一次, 初頭都暗暗歡喜可以繼續, 但時間耐咗, 唔知係啲茶慢慢見效, 定每日只揼一次至供應大減, 呢幾日開始係冇奶lu, 少得好可憐, 我都失落咗一排

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的留言和理解。
      咖啡可以收奶,原理好似係縮窄d血管,而令到乳腺供奶不良,即使本身可以泵到210ml,飲一次即跌到30ml,飲多幾次一定收到,作用好明顯!
      之後我有試過比瞕瞕再理身,但因為無奶所以佢唔啜了,斷奶成功,但心情點都有d失落

      刪除
    2. ME 2,之前畀乳腺炎醫生落令收奶我真係超唔捨得,成日明明唔係好谷都會偷偷地又泵吓想繼續keep到D奶,睇吓可唔可以之後好返再餵,甚至宜家已經完全收奶,沖涼時都會試吓仲擠唔擠到奶出來,有時真係擠到一兩滴都會好開心

      刪除
  2. 好明白c琪感受,果時我開始收奶時,真係有啲眼濕濕好唔捨得架!不過既然決定左,就唔好回頭啦,反而可以有更多時間去陪瞕瞕^^

    回覆刪除
  3. 係呀, 我都有唔捨得o既感覺.....不過其實, 真係多好多時間陪bb同埋自己休息~ 向好方面諗啦~~~

    回覆刪除
  4. 原來咖啡可以收奶,真謝分享!

    回覆刪除
  5. 完全明白你嘅感受,我嗰時要收奶,直頭忍唔住喊添

    回覆刪除
  6. 明白的,不過好認同 --> "世界怎會停",唯有向前看嚕....^^

    回覆刪除
  7. 我仍然1516中, 原來你都收了, 我又少一個戰友了.....

    回覆刪除