網頁

2014年2月26日 星期三

企定定

大概一個月之前,我地將瞕瞕放0係playmat上坐低的時候,佢伸直晒隻腳,好似唔係幾想坐。我地估佢應該差唔多學企。


俗語話:三仆六坐九扶離。剛踏入第九個月,瞕瞕真係識扶住d野企啦。佢扶物的第一個對象是爸爸,剛開始的時候還會東歪西倒,但經過多次練習,佢掌握了一些要領,已經可以在瞬間內由坐變企了。








佢而家最鍾意搞睡房的窗廉布,因為打開有野睇,但我又驚會被佢扯爛。










其實早在瞕瞕有這種意識想企,但又未識的時候,我已預先將bb床的床欄較高左。果然,有一天我行開去沖奶奶,回來時見到佢自己扶住床欄企起身周圍望,等緊我返黎。一見我同手上枝奶奶,便開心到跳跳下。









九個月學扶企,是最最標準,瞕瞕一直都係跟住發育指南成長的,不快也不慢。我從不期盼佢會有甚麼超前,即使將來讀書也是,我覺得佢在適當的時候做番適當的事就好。


發育指南話齋,當bb企穩之後的第二個月,佢下一步就可以扶住d野打橫行兩步,跟住在接近一歲的時候就可以放手邁步了。


 

很期待你邁出人生第一步呢。

7 則留言:

  1. 恭喜暲暲,識企了,可以望得更更更多野呢 ^^
    暲暲爬得好快呀,好叻仔喔~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢而家的爬行速度是以光速來計,哈哈
      以前做緊野時,放瞕瞕在bb床佢好抗拒的,因為四面都被床圍圍住,無聊嘛。。但佢識企之後,佢企0係度個角度可以望到個廳,所以佢無再因此扭計lu

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 我都覺得佢地識企之後, 肯自己留喺床仔, 可能唔再係望天花板咁悶啦

    回覆刪除
  4. 呢個月BB 好似大得好快咁呀, 日日都充滿驚喜,
    依家蛇仔明唔甘心坐 , 一見可以扶嘅嘢就企起身

    回覆刪除
  5. 恭喜你﹗你好快就要開始看牛仔啦﹗

    回覆刪除
  6. 叻叻~
    識企睇野既角度又會唔同哂, 佢會覺得好新鮮好好奇~
    睇住佢地長大好神奇~

    回覆刪除